تاریخ انتشار: 1398/09/24 13:10
کد خبر: 77962

وضعیت نامشخص «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» در تراکتور

مهاجم گران قیمت فرانسوی – گینه‌ای تیم فوتبال تراکتور وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.
وضعیت نامشخص «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» در تراکتور

کوین فورچونه در ابتدای فصل جاری به تیم تراکتور پیوست و طبق ادعای این باشگاه، به «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» تبدیل شد.

مهاجم فرانسوی – گینه‌ای تراکتور اما برخلاف قیمت بالایش، هیچ وقت نتوانست برای این تیم کارایی داشته باشد. او سه، چهار بار در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت و در بقیه بازی‌ها به خاطر عملکرد ضعیفش، نیمکت نشین شد.

فورچونه در بقیه دیدارها هم فرصت اندک برای حضور در زمین پیدا می‌کرد و تنها گلش را هم در دیدار مقابل سایپا برای تراکتور به ثمر رساند.

رفت و برگشت فورچونه از فرودگاه تبریز

عملکرد ضعیف فورچونه، صدای هواداران تراکتور و رسانه‌ها را هم درآورده بود، چون این بازیکن نسبت به پولی که از باشگاه تبریزی می‌گرفت، نمی‌توانست انتظارات را برآورده کند.

در این راستا، پس از جدایی دنیزلی، فورچونه هم ساز جدایی از تراکتور را کوک کرد و مدعی شد که می‌خواهد از ایران برود.

مهاجم تراکتوری‌ها در آن مقطع حتی تا فرودگاه تبریز هم رفته بود، اما در نهایت اجازه خروج از کشور را پیدا نکرد و مجبور شد که در تبریز بماند.

غیبت غیرموجه مهاجم فرانسوی در تمرینات

فورچونه علی‌رغم اینکه در تبریز ماند، اما از حضور در تمرینات تراکتور هم سر باز زد و حاضر نشد در کنار تیمش حضور داشته باشد.

پس از جدایی مصطفی دنیزلی، فورچونه نیز در تمرینات تراکتور حاضر نشده و در دیدار مقابل شاهین بوشهر و فولاد خوزستان هم غایب بود.

در این راستا، باشگاه تراکتور به مهاجم خود اولتیماتوم داده که هرچه سریع‌تر به غیبت غیر موجه خود در تمرینات پایان بدهد و به جمع شاگردان ساکت الهامی ملحق شود.

در آخرین پیغامی که مدیران باشگاه تراکتور به فورچونه داده‌اند، به او اعلام شده که اگر امروز (یکشنبه) هم در تمرین تراکتور حاضر نشود، با جرایمی از سوی باشگاه مواجه خواهد شد.

مبلغ قرارداد فورچونه 30 میلیارد تومان است؟!

فورچونه در حالی از ابتدای فصل فقط یک گل برای تراکتور به ثمر رسانده که بحث‌های زیادی درباره مبلغ قرارداد این بازیکن وجود دارد.

باشگاه تراکتور پس از جذب فورچونه، او را گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران خواند، اما اشاره‌ای به مبلغ قرارداد این بازیکن نکرد.

شنیده می‌شود مبلغ قرارداد کوین فورچونه، چیزی در حدود 30 میلیارد تومان است، اما مدیران باشگاه تراکتور این موضوع را تایید و یا تکذیب نمی‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6yak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه فولاد خوزستان از داور بازی با تراکتور شکایت می‌کند