تاریخ انتشار: 1398/09/24 12:35
کد خبر: 77966

شادمانی در شهرخودرو؛سروش از بقیه مستثنی است!

بازیکنانی که از استقلال و پرسپولیس جدا می شوند در ادامه مسیر به مشکل روحی بر می خورند و همین روی کیفیت آنها تاثیر منفی می گذارد اما سروش رفیعی نشان داد از این قاعده مستثنی است.
شادمانی در شهرخودرو؛سروش از بقیه مستثنی است!

سروش در ابتدای بازی با نساجی لبخند بر لب دارد و این نشان می دهد از بازی در شهر خودرو راضی به نظر می رسد. البته مهار او در این بازی توسط بازیکنان نساجی موجب شد تا یحیی گل محمدی دست به تعویض او بزند. با این حال سروش با این تصمیم به راحتی کنار آمد و روی نیمکت نشست تا نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش باشد.

یحیی گل محمدی در ابتدای فصل و بعد از جذب ستاره هایی چون مهدی رحمتی و سروش رفیعی خطاب به آنها گفت که باید در ترکیب شهر خودرو بهترین بازی ها را به نمایش بگذارند چون انتظارات از آنها بالاست و باید گفت تا به اینجای کار هر دو بازیکن عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند به خصوص مهدی رحمتی که در بازی با نساجی هم سیوهای خوبی داشت. شهر خودرو اگر چه چند هفته ای است امتیازات حساسی را از دست می دهد اما هم چنان یکی از تیم های خوب لیگ برتر بشمار می رود.

شهر خودرو در ماه های آتی درگیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا می شود و این نشان می دهد سروش و مهدی رحمتی روزهای سختی را پیش رو خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rovgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ستاره پرسپولیسی شهرخودرو برابر استقلال