تاریخ انتشار: 1398/09/23 23:05
کد خبر: 78027

بازگشت استراماچونی به استقلال مشروط شد!

مترجم استراماچونی اعلام کرد در صورت پرداخت پول این مربی روز دوشنبه به ایران بازمی‌گردد.
بازگشت استراماچونی به استقلال مشروط شد!

شهرام دانشیار مترجم استراماچونی در استقلال درباره ناراحتی استراماچونی و انتشار ویدئو از سمت او گفت: ابتدا به این دلیل بوده که چرا عزم و اراده‌ای جدی برای فراهم شدن سازوکار بازگشتتش به ایران فراهم نشده و دوم اینکه چرا وقتی پول به حسابش واریز نشده در خبر‌ها این‌طور اعلام کرده‌اند که پول کاملاً پرداخت شده است. استراماچونی گفت رسید بانکی که امروز رسانه‌ای شد برای حساب او نبوده و تنها رسید انتقال پول به یک بانک دیگر در ایتالیا بوده که بانک واسطه به حساب می‌آید. البته خود استراماچونی نیز تعجب کرده بود که چرا این پول به بانک سپه که جزو اولین بانک‌های تحریم شده بود واریز شده است.

دانشیار در ادامه گفت: من تازه با او صحبت کردم و گفت که اگر پول تا دوشنبه به حسابش واریز شود قطعاً به استقلال بر می‌گردد. من از او سؤال که کردم که چرا از هواداران خداحافظی کرده است و متوجه شدم که او برای اینکه اقدامی عملی از سوی مدیران باشگاه صورت نمی‌گیرد تصمیم گرفته این سخنان را مطرح کند.

وی درباره اینکه آیا استراماچونی استقلال را امروز هدایت کرده یا خیر، گفت: بله ایشان بازی را با دو دقیقه تأخیر نگاه می‌کرد و در بین دو نیمه نیز نکاتی را به من گفت و من این نکات را ارائه کردم. حتی او تعویض‌ها و زمان این کار را هم گفت.

دانشیار درباره اینکه استراماچونی خواهان کاهش مدت قراردادش به یک سال شده بود گفت: برداشت من این بوده که استراماچونی قصد داشته است باشگاه برای غرامت فسخ قرارداد مبلغ کمتری را متضرر شده است، چرا که او با فسخ قرارداد می‌توانست پول دو سال را بگیرد و برای همین کاهش قرارداد به یک سال را پیشنهاد داد.

وی درباره اینکه آیا استراماچونی در طول بازی با دکتر ستوده روی نیمکت در تماس بوده است, گفت: بعید می‌دانم. تا جایی که من می‌دانم استراماچونی فقط با من در ارتباط بوده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jnml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه از راه دور استراماچونی به بازیکنانش