تاریخ انتشار: 1398/09/22 13:33
کد خبر: 78193

مهدی فروردین: داور کمی بی دقتی کرد/از نتیجه به دست آمده راضی نیستم

سرمربی قشقایی شیراز گفت:داور در اعلام پنالتی برای ملوان کمی بی دقتی کرد.
مهدی فروردین: داور کمی بی دقتی کرد/از نتیجه به دست آمده راضی نیستم

مهدی فروردین پس از تساوی تیمش در انزلی اظهار داشت:

 می دانید که بازی در این فصل در انزلی سخت است. مخصوصا که ملوان هم در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و پس از کسب نتایج خیلی خوب در هفته های اخیر، فکر می کرد در مقابل قشقایی هم به راحتی پیروز می شود. ولی ما بچه ها را از لحاظ ذهنی آماده کرده بودیم. در 15 دقیقه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و ملوان در 30 دقیقه اول حتی یک موقعیت گل ایجاد نکرده بود. اولین موقعیت این تیم هم بخاطر لغزندگی زمین و لیز خوردن مدافع ما به وجود آمد.

فروردین ادامه داد : ما از کناره ها خیلی حریف را اذیت کردیم. خط دفاع ما هم بدون اشتباه عمل کرد. در نیمه دوم هم خوب شروع کردیم و بازی دست ما بود اما حریف رو به بازی مستقیم آورد و سعی داشت در کناره ها خطا بگیرد که بچه های ما هوشیار بودند و خطا نمی کردند، اما داور بعضی برخوردهای عادی را خطا گرفت. داور با سوت های خود، بازی را به سود حریف مدیریت می کرد.

در نهایت در دقیقه 80 روی یک ضربه ایستگاهی توسط بازیکن تعویضی مان(سهیل فداکار) به گل رسیدیم و از آن لحظه عملکرد داور بدتر هم شد. در دقیقه 85 یک پنالتی محرز را برای ما نگرفت و در دقیقه 88 صحنه ای که اصلا خطا نبود را به نفع حریف پنالتی گرفت و ما دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

من از نتیجه به دست آمده خیلی ناراحت هستم چون ما برنامه ریزی کرده بودیم که نیم فصل را بین 10 تیم بالای جدول تمام کنیم اما حالا اگر بازی بعدی مان را ببریم، نهایتا یازدهم خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl8yq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروردین: قشقایی یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را پشت سر گذاشت

وضعیت قرمز در باشگاه قشقایی شیراز
نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیریت؛