تاریخ انتشار: 1398/09/20 21:50
گل ریحان البرز- نیروی زمینی
کد خبر: 78357

آخرین شانس نصرتی و شاگردانش برای صدرنشینی در نیم فصل/ روشن شدن موتور روانخواه و شاگردانش

دیدار تیم های نیروی زمینی و گل ریحان البرز از هفته هفدهم فردا پنجشنبه برگزار می شود.
آخرین شانس نصرتی و شاگردانش برای صدرنشینی در نیم فصل/ روشن شدن موتور روانخواه و شاگردانش

هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا پنجشنبه با انجام 9بازی در شهرهای مختلف کشور انجام می گیرد که در یکی از مهم ترین بازی های هفته، دو تیم گل ریحان البرز و نیروی زمینی به مصاف هم خواهند رفت.

گل ریحان تا پایان هفته هفدهم تنها تیم بدون شکست رقابت های لیگ یک می باشد و با کسب 30امتیاز در صدر جدول قراردارد و این بازی می تواند برای آنها بسیار دارای اهمیت باشد چرا که پیروزی و.کسب سه امتیاز آنها را به امتیاز 33خواهد رساند که می تواند آمار خوبی برای آنها باشد.

شاگردان محمدنصرتی که در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان نیروی زمینی خواهند بود، تنها به فکر پیروزی خواهند بود و هر نتیجه ای به غیر از کسب سه امتیاز را دوست ندارند.

اما در آن سوی میدان شاگردان  امید روانخواه حضور دارند، تیمی که در چند هفته گذشته با نتایج بسیار خوبی که گرفته است، به رده دهم جدول با کسب 21امتیاز رسیده و به یک آرامش نسبی دست یافته اند و اگر در این بازی بتوانند پیروز میدان باشند، با 24امتیاز بکار خود در نیم فصل پایان خواهند داد که می تواند برای آنها  بهترین حالت ممکن باشد.

البته ناگفته پیداست که نیروی زمینی در این بازی به مصاف تیمی می رود که در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و با توجه به میزبانی گل ریحان، کار برای نیروی زمینی بسیار سخت خواهد بود و.حتی اگر آنها به یک تساوی هم دست بابند، به نتیجه دلخواه رسیده اند و نباید از آنها توقع خاصی داشت.

این بای فردا ساعت 14 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9bon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان البرز ۱-۱ مس رفسنجان؛زور مدعیان به یکدگیر نرسید/ربیعی به خواسته‌اش رسید