تاریخ انتشار: 1398/09/19 11:40
کد خبر: 78541

11 بازیکن احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بالاخره به ترکیب و سیستم ایده‌آل خودش در این تیم رسید.
11 بازیکن احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر

پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان گل‌گهر سیرجان است.

سرخپوشان در حالی به مصاف این تیم می‌روند که با توجه به نتایج هفته‌های اخیر و چینش ترکیب آن توسط کالدرون به نظر می‌رسد سرمربی آرژانتینی به سیستم و ترکیب 11 نفره مورد نظر خودش رسیده است و در دیدارهای آتی کمتر از قبل شاهد تغییرات گسترده در جمع نفرات این تیم باشیم.

در دروازه پرسپولیس شاهد حضور بیرانوند هستیم و گلر سرخپوشان بعد از یک هفته غیبت به ترکیب اصلی باز می‌گردد. بیرانوند هفته گذشته به دلیل سفر به هنگ‌کنگ و شرکت در مراسم AFC از سوی کالدرون از ترکیب اصلی کنار رفت و رادوشوویچ به جایش بازی کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت ولی او بازهم باید به نیمکت برگردد.

در خط دفاع زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده که پس از تغییرات فراوان خط دفاعی بار دیگر در هفته‌های اخیر کنار هم قرار گرفته‌اند، پس از عملکرد خوبی که داشتند همچنان نفرات اصلی خواهند بود و انصاری و شیری هم مدافعین سمت چپ و راست خواهند بود.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس در سیستم 1-3-2-4 مورد نظر کالدرون احمدنوراللهی و محسن ربیع‌خواه هستند و کمال کامیابی‌نیا هنوز نظر کالدرون را برای ورود به ترکیب اصلی پرسپولیس جلب نکرده است و باید به بازیکن تعویضی بودن قناعت کند.

سه هافبک هجومی پرسپولیس بشار رسن، وحید امیری و مهدی ترابی هستند که عملکرد خوبی در بازی قبلی سرخپوشان مقابل ذوب آهن داشتند. کالدرون همچنان به بازگشت سیامک نعمتی و امید عالیشاه به جمع نفرات تیمش رضایت نداده و آنها همچنان به عنوان تنبیه کنار تیم نیستند.

در خط حمله هم علی علیپور که هفته گذشته بعد از چند دیدار موفق به گلزنی شد ایفای نقش می‌کند و تک مهاجم پرسپولیس است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، بشار رسن و علی علیپور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9rqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال پرسپولیس - گل گهر با پیروزی سرخ پوشان به پایان رسید
شاگردان کالدرون با پیروزی به لیگ رسیدند؛