تاریخ انتشار: 1398/09/19 01:09
لیگ قهرمانان اروپا؛
کد خبر: 78584

مه آتزا ،آخرین سنگر صعود افعی ها

دو تیم اینتر میلان و بارسلونا در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.
مه آتزا ،آخرین سنگر صعود افعی ها

سه شنبه شب مورخه ۱۹ آذرماه  ۱۳۹۸ از ساعت۰ ۳ /۲۳ هواداران تیفوسی اینتر در ورزشگاه خاطره انگیز مه آتزا در انتظار صعود شاگردان کونته به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بی تابی می کنند.هواداران افعی ها توقع شبی بیاد ماندنی و شگفت انگیزی را از تیم مورد علاقه شان دارند. افعی های شهرمیلان برای راهیابی به مرحله بعدی چمیپونزلیگ  نیاز مبرمی به پیروزی مقابل بارسلونی را دارند که خود پیش ازاین دیدار، صعودش را بعنوان سرگروه به مرحله بعدی تضمین کرده است.

بنابراین این احتمال بشدت قوت گرفته است که والورده به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت خواهد داد و از بازیکنانی که کمتر درترکیب این فصل تیمش به زمین رفته اند،استفاده میکند.

هرچند بارسا با همان سبک وسیاق همیشگی اش دراین دیدار نیز ظاهر خواهد شد ،اما قطعا کیفیت بازیکنان درون زمین در پیاده سازی سبک و شیوه مورد نظر هرمربی ازجمله والورده تاثیرگذار است و درآن هیچ شک وتردیدی وجود ندارد.اما بارسلونا ،همیشه بارسلوناست و کافی است که  نام و برند آن قادر است که بر روی بازیکنان حریف تاثیر خودش را بگذارد.بارسلونا بعنوان صدرنشین لالیگا و از یک پیروزی بزرگ مقابل مایورکا گام به مه آتزا می گذارد.آبی اناری ها ازنظر روانی هیچ فشاری برخلاف حریف خود که محکوم به برد است، احساس نخواهند کرد.

اما صدرنشین سری آ برخلاف همتای کاتالانی اش برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت ها نیاز به کسب پیروزی دراین دیدار حساس دارد و نیم نگاهی نیز به نتیجه ای که ممکن است در  ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک بدست آید، دارد‌.

شاگردان کونته برخلاف حریف خود در آخرین دیدارشان در ورزشگاه مه آتزا  آنهم در هفته پانزدهم از رقابت های  سری آ ،مقابل آاس رم بدون گل متوقف شده بودند.

بیشتر برنامه های کونته ازکناره های زمین طراحی و سازماندهی میشوند. موردی که بخوبی درتیم‌ کونته به چشم می خورد،بالانس و تعادلی است که در دو سمت راست و‌چپ تیمش درطول بازی ،وجود دارد. مصدومیت کاندروا فول بک انرژیک سمت راست اینتر، می تواند این منطقه را درفاز تهاجمی دچار افت کند،هرچند دی آمبروزیو می تواند دراین جناح بکار گرفته شود،اما این بازیکن که بیشتر درکارهای دفاعی تبحر دارد تا درفاز حمله، کیفیت ارسال های کاندروا را نیز ندارد‌.

زوج طلایی لوکاکو و مارتینز می تواند عمق خط دفاع بارسا را به چالش بکشد، زیرا این دو‌ مهاجم با کیفیت، به درک متقابلی ازهمدیگر رسیده اند.

ازطرفی غیبت گالیاردینی و بویژه سنسی و بارلا دو بازیکن تکنیکی و خلاق میانه زمین اینتر،سبب شده که خط میانی آبی و مشکی پوشان شهر میلان ،بشدت کم اثر جلوه دهد.

کونته ازمدل ۲-۵-۳ دراین دیدار همچون سایر دیدارهایش استفاده خواهد کرد وارنستو والورده احتمالا از مدل ۲-۴-۴ بهره خواهد گرفت.

ازبین دوتیم اینتر و دورتموند یک تیم بهمراه بارسلونا از گروه F  قدم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان می گذارد.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lokp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکرات مخفیانۀ اینترمیلان با سوپراستار جنگندۀ بارسلونا