تاریخ انتشار: 1398/09/18 12:50
کد خبر: 78672

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شهر خودرو

سپاهان با 5 غایب به مصاف تیم شهر خودرو مشهد می‌رود.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شهر خودرو

سپاهان امروز دیدار حساسی در ورزشگاه امام رضا (ع) با شهرخودرو دارد و با توجه به شرایط حساسش در جدول نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این مسابقه دارد ولی اوضاع این تیم از لحاظ نفرات چندان جالب نیست و غایبان متعدد دست کادرفنی را در چینش ترکیب اصلی بسته است.

سپاهان علاوه بر حامد بحیرایی و محسن مسلمان که به دلیل بیماری آنفولانزا تیم را همراهی نمی‌کنند (و البته شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی هم نداشتند) با مصدومیت طولانی مدت علیرضا نقی‌زاده و عزت‌اله پورقاز مواجه شده که در این میان پورقاز از نفرات کلیدی سپاهان در مرکز خط دفاعی بوده و نبودش آسیب زیادی به کیفیت کار دفاعی تیم می‌زند و پر کردن جای خالی وی در دیدارهای باقی مانده یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی قلعه‌نویی است.

علاوه بر این، نفراتی مثل محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری هم به تازگی از بند مصدومیت رها شدند و محمد ایرانپوریان هم به دلیل عدم آمادگی بدنی همراه تیم به مشهد نرفته است.

در دروازه سپاهان مثل همیشه پیام نیازمند بازی می‌کند و حضور سعید آقایی و گئورگی گولسیانی در ترکیب اصلی هم مسجل است. در سمت راست خط دفاعی در 2 دیدار اخیر محمدرضا مهدیزاده بازی می‌کرد که حالا با مصدومیت پورقاز باید به دفاع میانی بیاید و منصوری در نهایت امروز به مصاف تیم سابقش می‌رود.

در خط هافبک مهدی کیانی و امید نورافکن حاضر خواهند شد و ولادیمیر کومان هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده و با آمادگی کامل به این بازی می‌آید.

محمدرضا حسینی هم با رهایی از بند مصدومیت آماده بازی است ولی بعید است در ترکیب اصلی به میدان برود.

کی‌روش استنلی، محمد محبی و سجاد شهباززاده نفرات هجومی سپاهان در این دیدار هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z9vq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سپاهان دیدار با شهر خودرو را از دست داد