تاریخ انتشار: 1398/09/18 02:02
پیکان-استقلال تهران؛
کد خبر: 78715

آسمان آبی تهران تحت تاثیر استرا!

استقلال آماده استراماچونی در شوک خبر فسخ قرارداد سرمربی خود فرو رفته است.
آسمان آبی تهران تحت تاثیر استرا!

پیکان با حسین فرکی بازی های زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و شاید اگر این بازی ها با چاشنی تجربه همراه میشد، پیکان در جایگاهی بالاتر از رتبه دهم فعلی خود قرار داشت. 

شهریار مغانلو آقای گل فعلی لیگ با 7 گل زده است. در خط میانی هم سعید واسعیِ خوش تکنیک قرار دارد که علاوه بر 3 گل زده، 4 پاس گل نیز داده است. شماره 10 پیکانی ها که پیش از این در دیدار مقابل تیم‌های نفت مسجد سلیمان، شاهین بوشهر و سایپا از روی ضربه کرنر برای تیمش گلسازی کرده بود، برابر صنعت نفت نیز از روی کرنر برای حجت حق وردی پاس گل داد تا چهارمین پاس گل خود را از روی ضربه کرنر را به ثبت برساند.

استقلال هفته گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل شهر خودرو به برتری رسید تا پس از 4 سال دوباره صدرنشینی را تجربه کنند. آخرین باری که آبی پوشان در صدر بودند، در زمان پرویز مظلومی و لیگ پانزدهم بود. آبی ها برای آنکه صدر جدول را از دست ندهند باید از بازی فردا سه امتیاز را بگیرند.

دیاباته پس از دریافت کارت زرد مقابل شهر خودرو، بازی مقابل پیکان را از دست داد. شیخ که با 6 گل یکی از عوامل اصلی نتایج خوبِ این روزهای استقلال به شمار می‌رود، نمی‌تواند آبی پوشان را در دیدارِ پیش رو همراهی کند و احتمالا مرتضی تبریزی جایگزین او در خط حمله خواهد شد. باید دید استقلال بدون دیاباته موفق به برتری مقابل پیکان خواهد شد یا نه.

بدون شک آندره‌آ استراماچونی. سرمربی استقلال به خاطر ناراحتی‌ بابت مشکلات مالی، تمرین دیروز را به دستیارانش سپرد و امروز هم در کنفرانس خبری قبل از بازی شرکت نکرد. رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند در صورت ادامه مشکلات مالی استقلال، ممکن است استرا بعد از بازی فردا، ایران را ترک کند. ناراحتی سرمربی ایتالیایی تبدیل به بزرگترین نگرانی آبی‌ها شده و آنها نگرانند که شاید این موضوع روی عملکرد صدرنشین لیگ هم تاثیر منفی بگذارد.البته مدیرعامل استقلال اعلام کرد روز دوشنبه دستمزد استراماچونی را پرداخت خواهد کرد.

پیکان در پر گل ترین بازی هفته با نتیجه 3-2 مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد و استقلال هم در ورزشگاه آزادی با تک گل دیاباته مقابل تیمِ مدعی شهر خودرو به برتری رسید. 

استقلال با 25 امتیاز صدر نشین جدید لیگ است و پیکان با 12 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. 

دوشنبه 18 آذر 98

پیکان تهران - استقلال تهران  ساعت 17:30

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7nvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




عدم حضور استراماچونی در نشست خبری