تاریخ انتشار: 1398/09/18 00:26
کد خبر: 78729

نیازی به معجزه نیست/با همین بضاعت به کار خود ادامه می دهیم!

نشست خبری پیش از بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران در شرایط ویژه‌ای برگزار شد و سرمربیان دو تیم پاسخگوی اصحاب رسانه‌ بودند.
 نیازی به معجزه نیست/با همین بضاعت به کار خود ادامه می دهیم!

در شرایطی عجیب، برق محل تمرین نساج‌ها به دلیل آن‌که توپ تمرینی‌شان به خانه همسایه رفته بود و در برگشت، توپ ارسال شده به سیم برق مجموعه ورزشی ملت گیر کرده بود، قطع شده بود و تمرین آنها دچار وقفه شد؛ محمدرضا مهاجری سرمربی مازنی‌ها اما پس از این اتفاقات در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش در ورزشگاه فولادشهر برابر ذوب آهن حاضر شد.

او در ابتدای صحبت های خود از آخرین شرایط تیم خود سخن به میان آورد و گفت: بازیکنان تیم من برای دیدار فردا، انگیزه بالایی دارند و مطمئنم با این انگیزه، نمایش خوبی را از خود به اجرا در خواهند آورد.

مهاجری جدال فردا را بازی دشوار و فیزیکی پیش بینی کرد و اینطور توضیح داد: در این دیدار با وجود اینکه برخی از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند، نوع بازی‌مان متفاوت است و تغییراتی کرده ولی با این حال زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل خود برسیم؛ تیم ما هم با بازیکنانی که در اختیار دارد برای بازی فردا برنامه دارد و سعی بازیکنان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: تیم ما در بازی با استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت با این حال که نتیجه لازم را کسب نکردیم و امیدوارم در کنار بازی‌های زیبا و خوبی که ارائه می دهد بتواند نتیجه نیز بگیرد.

او با بیان شرایط جدولی دو تیم گفت: جایگاه این دو تیم باید بهتر از مکان کنونی باشد، در بازی فردا هر تیمی که با تمرکز بهتری بازی کند می‌تواند پیروز میدان شود؛ امیدوارم در دیدار فردا تیم ما پیروز میدان شود و بتواند هر سه امتیاز این بازی را در اصفهان کسب کند.

مهاجری در ادامه صحبت های خود از فشار مضاعف دیدارهای مستقیم با استقلال و پرسپولیس سخن گفت و افزود: سعی ما این بوده است تا با انجام تمرینات خوب و ریکاوری، خود را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم چرا که هر بازی مستقیم با استقلال و پرسپولیس، دو برابر یک بازی دیگر از تیم ما انرژی می‌گیرد.

در پایان هم سرمربی مازنی‌ها به تمجید از هواداران خود پرداخت و اظهار داشت: کسی از تیم ما انتظار معجزه ندارد و با همین بضاعت، فوتبال زیبا و تماشاگرپسند بازی می‌کنیم و به کار خود ادامه می دهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av55l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری:از جان مایه گذاشتیم