تاریخ انتشار: 1398/09/17 23:31
کد خبر: 78738

صحبت های جالب منصوریان در نشست خبری

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی صحبت های جالبی را به میان آورد.
صحبت های جالب منصوریان در نشست خبری

فردا در اصفهان، شاگردان علیرضا منصوریان به مصاف نساجی مازندران می‌روند؛ جدالی که می‌تواند شکست در آن، حکم اخراج علیرضا منصوریان را امضا کند و پیروزی او را به آینده در ذوب آهن امیدوار می‌کند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی گفت: بابت قطع برق و وقفه در تمرین عذرخواهم؛ یک توپ به حیاط همسایه رفته بود و در برگشت توپ، به سیم برق گیر کرده و برق مجموعه قطع شده که از آقا رضا (مهاجری) عذرخواهی میکنم و خوش‌آمد می‌گویم هم به او و هم به مجموعه نساجی.

علیرضا منصوریان ادامه داد: در چند روز اخیر کمتر خوابیدیم و بیشتر کار کردیم تا بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم؛ ارزیابی جدول نشان می‌دهد ما نسبت به فصل گذشته که از بحران نجات پیدا کردیم، شرایط بهتری داریم و حالا باید از فردا امتیازات را پس‌انداز کنیم.

سرمربی ذوبی‌ها گفت: نساجی‌ تیم خوبی‌ست چرا که در خانه نمایش های عالی دارد و در خارج از خانه هم بد بازی نمی‌کند؛ تیم‌های آقا رضا (مهاجری) همیشه خوب بازی می‌کند و امیدوارم این سه امتیاز حیاتی خانگی را بتوانیم به دست آوریم.

منصوریان در خصوص شرایط تیمش افزود: او ادامه داد: در ارائه بازی چشم‌نوار هم‌چنان موفق هستیم اما در حفظ نتیجه و به ثمر رساندن گل بی‌دقت هستیم؛ در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و البته از سوی داوری نیز مقداری کم لطفی به ما شد.

او در خصوص متضرر شدن تیمش از داوری تصریح کرد: در ۱۳ هفته گذشته من تمام بازی‌ها را مجددا مشاهده کردم و نکات داوری آن را بررسی کردم و تا قبل از بازی گذشته ۱۲ امتیاز از دست داده بودیم؛ پیش از مسابقه با پرسپولیس از آقای بیژن حیدری خواستم تا بهترین داوری خود را انجام دهد، چون می‌دانستم که تحت فشار افکار عمومی خواهد ماند. پنالتی نیمه اول ۱۰۰ درصد به سود پرسپولیس خطا بود اما در دقیقه ۴۶ پنالتی گرفتن جرات می‌خواست و ۱۰۰ درصد پنالتی به سود ما بود.

علیرضا منصوریان صحبت‌هایش را ادامه داد: در یک برنامه تلویزیونی این صحنه بررسی شد و اعلام شد ۱۰۰ درصد پنالتی به سود ما بوده است؛ به بررسی داوری‌های تلویزیونی قانع نشدم و با چند نفر از اساتید بزرگ داوری کشور صبحت کردم و فیلم بازی را از جهات مختلف برای آن‌ها فرستادم که هر سه عزیزی که برای آن‌ها فیلم فرستادم به من گفتند که ۱۰۰ درصد پنالتی بوده است. کارشناسان از من خواستند تا اسم‌شان را اعلام نکنم چرا که تحت هجمه فضای رسانه‌ای و فضای مجازی قرار می‌گیریم و به ما آسیب می‌رسد.

او که حسابی گلایه‌مند بود افزود: بازی قبل ما اگر ابتدای نیمه دوم به تساوی یک بر یک می‌رسیدیم، شرایط بسیار متفاوت می‌شد. در کل ما از داوری آسیب دیده‌ایم اما با تمام احترام به داوران نگاه می‌کنیم؛ حتی بازی با پرسپولیس که می‌توانستیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کنیم اما سه بر صفر شکست خوردیم. باز هم می‌گویم که حیدری یکی از بهترین داوران کشور ما است و همان‌طور که پزشکان از هر ۳۰ عمل‌ ممکن است یک عمل ناموفق داشته باشند و اتفاقی رخ دهد، در داوری هم ممکن است کسی مثل بیژن حیدری سهوا یک اشتباه داشته باشد و نتیجه را به نفع حریف ما تغییر دهد.

منصوریان خاطرنشان کرد: در روند کلی بازی با پرسپولیس ما مالکیت توپ بیش‌تری داشتیم اما برای من کافی نیست؛ در سه روز گذشته من بر روی بازیکنانم کار روحی روانی انجام می‎دهم و کار تاکتیکی انجام دادیم چراکه ما به آن نقطه رسیدیم که مالکیت بازی را در اختیار بگیریم. ما دوست نداریم مثل برخی تیم‎ها به زیر توپ بزنیم یا پس از گلزنی عقب بکشیم و در دفاع بمانیم. فوتبال مالکانه دوست داریم چراکه این نوع ارائه بازی به تیم ملی ما کمک می‌کند.

وی درباره شرایط تیمش برای بازی با نساجی ادامه داد: فردا باید حرفه‌ای فوتبال کنیم؛ بازیکنان‌مان در تمرینات مالکیت توپ را در اختیار دارند اما باید انضباط تیمی‌مان را بهتر شود. البته ما فردا به جانفشانی بازیکنان‌مان احتیاج داریم. فردا از آن روزهایی است که بار روی دوش قاسم حدادی‎فر و خلتعبری بیش‌تر از گذشته سنگین است و من فکر می‌کنم فردا یک ترکیب خوب، ایده‌آل و نو به زمین خواهیم فرستاد تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی جوان ذوبی‌ها عملکرد ضعیف تیمش در گلزنی را اینطور توضیح داد: تیم نساجی خیلی خوب گل می‌زند و خیلی خوب گل می‌خورد؛ اولین هدف ما برای بازی فردا گل نخوردن از حریف و بعد گلزنی به حریف است. مشکل تیم حریف را ما هم داریم و این موضوع برای ما مشکل است. در حوزه گل نزدن ما دچار بی‌دقتی هستیم البته در بازی با پرسپولیس رادوشویچ عملکرد خوبی داشت و نمی‌توانیم بگوییم بدشانسی داشته‌ایم بلکه باید گفت سوپرواکنش رادوشویچ چون همانند موقعیت حساس مک، در بازی با نفت آبادان واکنش مشابه داشت.

منصوریان در واکنش به غیبت بیرانوند توضیح داد: ما خوشحال بودیم که علی بیرانوند نیست اما بعد از واکنش‌های رادوشویچ گفتیم که ای کاش خود علی بیرانوند درون دروازه ایستاده بود؛ شاید بیرانوند از خستگی برگشت از مراسم بهترین‌های آسیا می‌توانست به ما کمک کند. رادوشویچ را هر زمانی به جای بیرانوند قرار می‌دهند، عملکرد خوبی دارد. پرسپولیس یک سوپر گلر و یک گلر خوب دارد اما باید دقت‌مان را در خط حمله و نگرانی‌مان را در خط دفاع بیش‌تر کنیم. سه کلین شیت داشتیم و خط دفاع ما مستحکم خواهد ماند هرچند بازی با پرسپولیس، بازی سنگینی بود که با حریفی دست و پا بسته روبه‌رو نبودیم. ۸۰ درصد تیم پرسپولیس شانس امتحان اردوی تیم‌ملی را داشته‌اند. پرسپولیس بازیکنی به نام سید جلال حسینی دارد که ۱۰۰ بازی را رد کرده است. بازی بسیار متفاوتی بود اما بازهم ما می‌توانستیم اتفاقاتی را رقم بزنیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: به تیم خودم بسیار امیدوارم و این تیم را به مراتب بهتر از تیم پارسالم می‌دانم و احتیاج به کسب دو سه پیروزی داریم تا از پایین جدول به بالا برویم؛ به بازیکنانم گفتم بازی پرسپولیس را فراموش کنید. همیشه گفته‌ام که چهار تیم ما در لیگ‌برتر با کیفیت فوتبال بازی می‌کنند که دو تیم آن استقلال و پرسپولیس هستند. می‌توان استقلال و پرسپولیس را سه بر صفر برد اما اگر خطایی انجام بدهی، تا پایان بازی باید تنبیه شوید. ما نباید زودتر از گل‌زدن به پرسپولیس گلی را دریافت می‌کردیم. به بازیکنانم گفتم بازی با پرسپولیس را فراموش کنید و به کیفیتی که در بازی با فولاد، تراکتور و استقلال ارائه دادید فکر کنید.

وی در پایان گفت: مهران درخشان‌مهر و احسان پهلوان را به دلیل مصدومیت در بازی فردا نخواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6zzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این استقلالی بدنبال رکوردشکنی مقابل پرسپولیس است