تاریخ انتشار: 1398/09/16 11:03
کد خبر: 78921

سرپرست استقلال: با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نخواهیم کرد

سرپرست استقلال پس از کسب برد مقابل شهرخودرو حرفهای جالبی برزبان اورد.
سرپرست استقلال: با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نخواهیم کرد

جوادزرینچه سرپرست  استقلال از عملکرد تیمش در نیم فصل اول رضایت کامل دارد و معتقد است آبی‌ها می‌توانند در ادامه بهتر از این هم ظاهر شوند با سرپرست استقلال در خصوص برد مقابل شهرخودرو، صدرنشینی در جدول لیگ برتر و همچنین شایعه جدایی مهدی قائدی به صحبت پرداختیم.

 

* استقلال برد خوبی را مقابل شهرخودرو کسب کرد؟

یکی از بهترین‌ بازی‌ های استقلال در فصل جاری بود ما به این برد خیلی نیاز داشتیم و برای اینکه بتوانیم در جدول به یک جایگاه بهتر دست پیدا کنیم باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدم از بچه‌ها ممنون و تشکر می‌کنیم که توانستند این پیروزی را کسب کنند.

 

* بعد از مدت‌ها استقلال توانست به صدر جدول رده‌بندی لیگ برسد؟

این اتفاق بسیار خوب است و از هواداران که در یک روز غیرتعطیل به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند تا به این موفقیت خوب برسد تشکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که استقلال بتواند این روند خوبش را ادامه دهد.

 

* این روزها بحث حضور قائدی در تیم‌های انگلیسی شنیده می‌شود؟

ما با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نخواهیم کرد آنها تا پایان فصل در اختیار تیم هستند حتی من شنیدم که نوشته بودند دیاباته نیز جدا می‌شود در صورتی که این گونه نیست و هیچ بازیکنی تا پایان فصل از استقلال جدا نخواهد شد حتی ما به دنبال تقویت این تیم هستیم و به دنبال جذب بازیکن جدید هم هستیم.

 

* در جام حذفی هم دوباره باید به مصاف سپاهان بروید؟

سپاهان از جمله تیم‌های خوب لیگ است اما تلاش استقلال این است که امسال بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد به همین دلیل در جام حذفی هم به دنبال عنوان قهرمانی هستیم.

 

* دو مهاجم تیم‌تان در پست آ‌قای گلی قرار دارند؟

یک اتفاق خوب برای استقلال است که دو مهاجمش در صدر آقای گل‌ها قرار دارند شما دیدید که امسال قائدی شرایط خوبی دارد همان طور هم دیاباته نشان داد که چه مهاجم خوبی است امیدوارم که گلزنی آنها ادامه داشته باشد.

 

* دو بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده از عملکرد تیم در این مدت رضایت دارید؟

ما شرایط خوبی در نیم فصل اول داشتیم و ابتدای بازی‌ها دچار بدشانسی بودیم و امتیاز از دست دادیم اما در ادامه روند توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم و خود را کم کم به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم اگر اشتباهات داوری همه گریبان تیم ما را نمی‌گرفت شاید الان اختلاف ما با سایر رقبا بیشتر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlw7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاملی درباره جمله جنجالی زرینچه ؛ طعنه‌ای به استراماچونی ؟!