تاریخ انتشار: 1398/09/15 15:59
کد خبر: 79008

تشویق نساجی به امید پایان بدشانسی ها

نساجی دیروز در حالی در برابر سپاهان در خانه متوقف شد که بر اساس دیدگاه کارشناسان داوری گل دوم حریف در شرایط آفساید به ثمر رسید.
تشویق نساجی به امید پایان بدشانسی ها

در این بازی هم همانند دیدارهای قبلی خانگی نساجی، در پایان تماشاگران حاضر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر رضا مهاجری و شاگردانش را تشویق کردند و این به خاطر بازی خوبی بود که نساجی در این بازی ارایه داد و اگر کمی خوش شانس بود حتی می توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد.

تماشاگران نساجی اما دیروز دست به یک کار خوب دیگر هم زدند. تشویق امیر قلعه نویی در ابتدای بازی بود تا کدورت فصل گذشته را از دل سرمربی تیم سپاهان دور کنند. در این بازی تماشاگران حاضر در استادیوم فوتبال جذاب و تماشایی را دیدند به این خاطر که این بازی چهار گل داشت و موقعیت های متعدد دیگری هم روی دروازه دو تیم خلق شد و حتی در صحنه هایی به خصوص در نیمه دوم تیم سپاهان هم می توانست گل برتری را به ثمر برسانند.

تماشاگران با این باور که بالاخره بدشناسی های نساجی تمام می شود این تیم را تشویق کردند و البته از رضا مهاجری هم دفاع می کنند چرا که نساجی خوب فوتبال می کنند و با توجه به موقعیت هایی که روی دروازه حریف خلق می کند شانس زیادی برای پیروزی دارد. هر چند در هفته های اخیر نکته آزار دهنده در تیم نساجی از دست دادن موقعیت ها بود که البته در بازی با سپاهان کمرنگ بود و نساجی نیاز به این دیدار که در خط دفاع و دروازه بهتر کار کند.

دیدار نساجی – سپاهان دیروز در یک فضای خوب برگزار شد و البته نتیجه این دیدار صدرنشینی استقلال را به همراه داشت. چهره مغموم رضا مهاجری در پایان بازی واضح است و قطعا به این خاطر که تیمش شکست را با پیروزی عوض کرد اما در نهایت به مساوی بسنده کرد. فوتبال مالکانه نساجی اگر چه در هفته های اخیر نتایج ارزشمندی را برای تیم بهمراه نداشت اما دست کم می تواند آینده روشنی رای برای تیم نساجی رقم بزند. نساجی اینروزها نمی برد اما تشویق می شود و این به خاطر فوتبال خوبی است که بازی می کند. فوتبالی که به دلیل خلق موقعیت ها سرانجام به نتیجه هم خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7oay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری:از جان مایه گذاشتیم