تاریخ انتشار: 1398/09/14 23:17
مس رفسنجان - نود ارومیه ؛
کد خبر: 79051

ربیعی- بیاتلو؛ مچ اندازی مربیان جوان برای رستگاری در ایستگاه شانزدهم

دیدار حساس تیم های مس رفسنجان و نود ارومیه از هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می شود.
ربیعی- بیاتلو؛ مچ اندازی مربیان جوان برای رستگاری در ایستگاه شانزدهم

هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشورفردا با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود که در حساس ترین بازی تیم های مس رفسنجان و نود ارومیه در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می شود.

شاگردان محمدربیعی تا قبل از این مسابقه 14 دیدار داشته اند که  از این میان توانسته اند با کسب 6 پیروزی- 6تساوی و 2 شکست و 24 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرند، جایگاهی که اگرچه خیلی عالی نمی باشد اما تا حدودی توانسته اند خود را هم چنان در جمع مدعیان این فصل قرار دهند.
 نقطه قوت رفسنجانی در خط حمله این تیم نهفته است و آنها با 23 گل بهترین خط حمله لیگ را تااین لحظه به خود اختصاص داده اند و این می تواند دقیقا در نقطه مقابل حریف آنها باشد، جایی که شاگردان وحیدبیاتلو با دریافت 4 گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده و جذابیت این بازی می تواند تقابل دیدنی خط حمله مس رفسنجان و دفاع نود ارومیه باشد.
 محمدربیعی به خوبی میداند این بازی تا چه اندازه می تواند دارای اهمیت باشد چرا که پیروزی در این میدان سخت برابر نود ارومیه که توانسته است با کسب 29 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد، ضمن متوقف کردن روند پیروزی های حریف، به سه امتیاز شیرین دست یافته و فاصله خود با صدر جدول را به 2 امتیاز کاهش خواهد داد.
 در آن سوی میدان شاگردان بیاتلو که می توان گفت شگفتی ساز این فصل از رقابت های لیگ دسته اول می باشند، بدون هیاهو و با کم ترین امکانات ممکن، کارهای بزرگی انجام داده اند و آنها توانسته اند خود را به عنوان یک مدعی تمام عیار نشان دهند و در حضور تمامی تیم های مدعی، صدر جدول را به خود اختصاص دهند.

بدون تردید نود ارومیه در این بازی در ابتدا تمام سعی خود را خواهد داشت که در مرحله اول گلی دریافت نکند و در ادامه با فراهم نمودن شرایط ، در ضد حملات نیم نگاهی به دروازه مس رفسنجان داشته باشد  چرا که آنها در این بازی حتی اگر بتوانند به یک تساوی دست یابند، یعنی به خواسته خود رسیده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j9jk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهکار بیاتلو مقابل میشو؛ نود ارومیه در لیگ یک ماندگار شد
نود ارومیه 1 - مس رفسنجان 0