تاریخ انتشار: 1398/09/15 00:15
کد خبر: 79046

مک منه‌من: بیل برای ادامه دوران فوتبالی‌اش به انگلیس بازگردد

استیو مک منه‌من، ستاره سابق انگلیسی رئال مادرید خواهان انتقال گرت بیل به لیگ برتر جزیره شده و می‌گوید بیل خیلی بهتر از آن است که بخواهد در چین فوتبال بازی کند.
مک منه‌من: بیل برای ادامه دوران فوتبالی‌اش به انگلیس بازگردد

استیو مک‌منه‌من، ستاره سابق رئال مادرید که مثل گرت بیل یکی از معدود ستاره‌های انگلیسی تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید با حمایت از بیل می‌گوید او خیلی بهتر از آن است که  بخواهد برای فوتبال بازی کردن به چین برود و اگر قرار بر ترک رئال باشد بیل باید برای ادامه دوران فوتبالی‌اش به انگلیس بازگشته و به یکی از تیمهای لیگ برتر ملحق شود.

این در حالی است که مدتی شایعاتی درباره بازگشت قریب‌الوقوع گرت بیل به انگلیس مطرح شده است. در این میان شانس دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد برای استخدام گرت بیل بیشتر از سایر تیمهای لیگ برتری دانسته می‌شود.

استیو مک‌منه‌من در این باره گفت:" من معتقد نیستم که گرت بیل دیگر نمی‌تواند در رئال موثر باشد. ولی او شش سال است در رئال بازی می‌کند و حالا دیگر تصمیم‌گیری به عهده خودش است. اگر بیل بخواهد مادرید را ترک کند من خیلی دوست دارم شاهد بازگشت او به انگلیس و لیگ برتر باشم. من نمی‌خواهم گرت به چین برود چون او خیلی بهتر از این حرفها است".

مک‌منه‌من در ادامه گفت:" خیلی دوست دارم گرت به انگلیس برگردد و به مردم اینجا نشان بدهد که هنوز چقدر خوب است. من شرایط مادرید را می‌شناسم و می‌دانم در رسانه‌های انگلیس چه مزخرفاتی درباره او می‌نویسند. گاهی ما آنقدر دوست داریم بازیکنان‌مان را به لیگ برتر برگردانیم که برای این دست به هر کاری می‌زنیم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzwzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ویرا: مربیگری در آرسنال سخت است

فرگوسن بزرگ باز هم درخشید و افتخاری دیگر را رقم زد
مروری بر تاریخچه قهرمانان ده فصل اخیر لیگ برتر انگلیس؛