تاریخ انتشار: 1398/09/14 23:37
کد خبر: 79050

علیپور بهترین گلزن مهمانی‌های لیگ نوزدهم

علیپور هر 4 گل این فصلش را در بازی‌های خارج از خانه زده تا بهترین گلزن خارج از خانه لیگ نوزدهم باشد.
 علیپور بهترین گلزن مهمانی‌های لیگ نوزدهم

علی علیپور در یک بازی خارج از خانه فشار گل نزدن را از روی دوش خود برداشت. علیپور در بازی امروز نمایش نسبتا خوبی داشت. علیپور ابتدا یک پنالتی گرفت و گل اول را ساخت. سپس با شوتی تماشایی هم موفق شد دروازه ذوب‌آهن را باز کند. گلی که شاید او را به روزهای اوجش برگرداند. علیپور از ابتدای فصل به دلیل اینکه قصد داشت فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد اما نتوانست لژیونر شود، تحت فشار قرار گرفت. هدر دادن چند موقعیت گلزنی و تبعات آن در صفحات مجازی، رابطه او با هواداران پرسپولیس را به چالش کشید. اتفاقی که باعث شد علیپور در خارج از آزادی و دور از چشم تماشاگران، نمایش بهتری داشته باشد. هر چند که در این بین چند باری هم قصد داشت با کاری خارق‌العاده هواداران را به وجد بیاورد و ضمن آشتی مجدد، به فشارها پایان دهد. اما حرکاتی مانند ضربه چیپ در دقیقه 90، به این فشار سکوها اضافه کرد و علیپور شرایط متفاوتی را تجربه کرد.

علیپور حتی بعد از هت‌تریک مقابل شاهین بوشهر هم نتوانست دل سکوها را به دست بیاورد و به نمایش پرانتقادش در بازی‌های خانگی و درخشش نسبی در بازی‌های خارج از خانه ادامه داد. هر چند که در این بین میانبرهایی مانند ارسال پاس‌های کلیدی بیشتر و خلقِ موقعیت بیشتر، به جای قرار گرفتن در موقعیت گل را هم امتحان کرد. اما در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن یک بار دیگر توانست گل بزند تا چهار گله شود.

نکته گل‌های این فصل علی علیپور این است که هر چهار گل او خارج از خانه به ثمر رسیده است. حتی در بین آقای‌گل‌های این فصل هم بازیکنی نیست که به اندازه او در بازی‌های خارج از خانه گل زده باشد و علی علیپور بهترین گلزن مهمانی‌های لیگ نوزده است. آماری که نشان می‌دهد در صورت برداشته شدن فشارها از روی دوش او، شاید آقای گل پرسپولیس به روزهای اوجش برگردد. البته نباید از کنار این نکته هم به سادگی عبور کرد که علیپور سه گلش را در بازی با تیم قعرجدولی شاهین بوشهر زده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z8zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس به آقای گلی دوباره امیدوار باشد؟