تاریخ انتشار: 1398/09/14 22:53
سنگ تمام منصوریان برای سیدجلال
کد خبر: 79053

افسوس سرمربی ذوب به خاطر کاپیتان پرسپولیس

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان مسابقه امروزش در هفته سیزدهم ، دقایقی از کنفرانس خبری پس از بازی را به تمجید از کاپیتان پرسپولیس اختصاص داد.
افسوس سرمربی ذوب به خاطر کاپیتان پرسپولیس

 علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی برابر پرسپولیس که با شکست سنگین سه بر صفر تیمش همراه بود درباره تفاوت دو تیم گفت:" اگر تفاوت تیم‌ها را بخواهم بگویم، شاید سیدجلال حسینی بود."

منصوریان در زمانی که هدایت تیم نفت تهران را به عهده داشت و در لیگ پانزدهم سیدجلال را به این تیم برده و یک فصل را با او کار کرده بود:" جالب است که سید(جلال حسینی) زمانی هم که در نفت با ما بود، اینطور بازی نمی‌کرد. او بالاتر از سطح بازی، بازی کرد. سید جلال امروز تمام تجربه‌اش را برای پرسپولیس خرج کرد و خیلی  خوب بود."

این تمجیدهای منصوریان در حالی بیان می شود که مربی محبوبش کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی 2018 سیدجلال حسینی را از ترکیب تیم ملی کنار گذاشت. منصوریان در این ارتباط گفت:" تفاوت کلاس سیدجلال در بازی امروز با سایر بازیکنان کاملاً مشهود بود و فقط باید افسوس بخوریم که چرا بازیکنی مانند سیدجلال در جام ملت‌ها نبود. باید بارها افسوس این را بخوریم."

منصوریان در ادامه مصاحبه اش و در حالی که تیمش در این بازی حساس خانگی شکست خورده بود بازهم به کاپیتان پرسپولیس اشاره کرده و گفت:" تفاوت کلاس ما با پرسپولیس سیدجلال حسینی بود که خیلی خوب کار کرد."

این دو همیشه رابطه خوبی باهم داشته اند و حتی وقتی در لیگ شانزدهم سیدجلال حسینی قصد بازگشت به پرسپولیس را داشت منصوریان که سرمربی استقلال شده بود او را تا آستانه پوشیدن پیراهن آبی پیش برد هرچند در نهایت حسینی به رقیب سنتی پیوست:" رابطه خوبی با سید دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avkve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوبی‌ها به دنبال استفاده از نقطه ضعف پرسپولیس