تاریخ انتشار: 1398/09/14 21:16
کد خبر: 79061

قربانی: نمی دانم چطور داور فحش حقیقی را نشنید!

مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید تیمش با پیروزی در بازی عقب افتاده به صدر بازخواهد گشت.
قربانی: نمی دانم چطور داور فحش حقیقی را نشنید!

علی قربانی مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل نساجی مازندران در میکسدزون خبری در گفتگو با خبرنگار در رابطه با از دست رفتن صدر جدول گفت: هنوز جدول را از دست ندادیم. ما یک بازی عقب افتاده داریم و خیلی امیدواریم که در آن بازی نتیجه بگیریم و به صدر جدول بازگردیم. تمام تلاشمان را می کنیم که سپاهان را در صدر نگه داریم.

او در رابطه به بازی و بازگشت به استان مازندران که همانجا به دنیا آمده، اینگونه توضیح داد: من فوتبال حرفه ایم را از نساجی شروع کردم و به این باشگاه مدیون هستم. هر وقت به استادیوم وطنی می آیم خاطرات قدیمی ام زنده می شود. جو ورزشگاه خیلی خوب است و واقعا هواداران خوبی دارد.

قربانی در رابطه با داور مسابقه بیان کرد: در نیمه اول صحنه ای که من و آقای حقیقی درگیر شدیم باید به او کارت می داد. حقیقی به من فحش داد ولی داور واکنشی نشان نداد و برایم جای تعجب داشت.

او در واکنش به این موضوع که او قبلا برای استقلال می کرده و حقیقی برای پرسپولیس و اینکه آیا این درگیری ارتباطی به این موضوع داشته یا خیر افزود: نه الان من بازیکن سپاهان هستم. ربطی به این قضیه ندارد. نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. به داور گفتم شنیدید یا نه  و واقعا برایم جای تعجب داشت که چطوری نشنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5bx5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل دوم سپاهان به گل گهر( علی قربانی)
گل گهر 0 - سپاهان 2