تاریخ انتشار: 1398/09/14 14:16
کد خبر: 79133

اختصاصی/ روز سرنوشت ساز استراماچونی و شاگردانش

دیدار حساس استقلال و شهرخودرو مشهد تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
اختصاصی/ روز سرنوشت ساز استراماچونی و شاگردانش

تیم های استقلال تهران و شهرخودرو مشهد امروز در سیزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی راس ساعت 15 به مصاف هم می روند  تا پرونده این دیدار بسیار مهم بسته شود.
 بدون شک هر دو تیم در بهترین شرایط ممکن قراردارند و این بازی می تواند از زیبایی های خاص خود برخوردا باشد، طوری که استراماچونی و شاگردانش به دلیل  نتایج درخشان در 7 بازی گذشته خود و کسب 19 امتیاز در این بازی ها، اندوخته خود را به عدد 22 رسانده و پشت سر شهرخودروی قرار گرفته است که با یک بازی کم تر 23 امتیازی بوده و در رده دوم جدول ایستاده است.
 سرمربی محبوب آبی پوشان به خوبی  میداند که این بازی کلید ورود به جمع مدعیان اصلی است و می تواند آنها را به سوی خوشبختی سوق دهد و بر همین اساس در این بازی تنها به پیروزی می اندیشد و این کار را برای او و شاگردانش بسیار سخت کرده است چرا که شهرخودرو نیز تیمی منسجم و تاکتیک پذیر بوده و یحیی گل محمدی  به خوبی می تواند از بازیکنانش بهترین بازی را بگیرد.
 استراماچونی روز سرنوشت سازی را سپری خواهد کرد و اگر بتواند پیروز میدان باشد، می تواند حداقل به جایگاه دوم جدول و حتی در صورت تساوی و یا شکست سپاهان صدرنشین در برابر نساجی، به جایگاه نخست جدول صعود نماید و این همان رویایی می باشد که چندین سالی است هواداران استقلال به دنبال تحقق آن می باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g95z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین خبر ممکن برای استراماچونی در اوضاع بی بازیکنی

می‌دانیم از کجا به استقلال ضربه بزنیم
قاسمی‌نژاد: در ورزشگاه آزادی تنها نیستیم