تاریخ انتشار: 1398/09/03 14:16
کد خبر: 80224

استقلال طلب ماشین سازی را پرداخت کرد

با اعلام مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی چک باشگاه استقلال در خصوص انتقال داریوش شجاعیان به تیم تبریزی به حساب این باشگاه واریز شد.
استقلال طلب ماشین سازی را پرداخت کرد

 باشگاه ماشین‌سازی تبریز بابت انتقال داریوش شجاعیان به استقلال مبلغ 200 میلیون تومان از این باشگاه طلب داشت و این پول که باقیمانده هزینه انتقال شجاعیان به استقلال بود، برای مدتی تبدیل به یک مشکل بین دو باشگاه شده بود.

با این حال طبق اظهارات مدیرعامل ماشین‌سازان طلب آنها از باشگاه تهرانی پرداخت شد.

هوشنگ نصیرزاده در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: باقیمانده پول انتقال شجاعیان به حساب باشگاه ماشین‌سازی واریز شد و باشگاه استقلال آخرین بدهی خودش را بابت این انتقال پرداخت کرد. چکی که آنها برای این مبلغ کشیده بودند، امروز به حساب ما واریز شد و دیگر هیچ طلبی بابت این انتقال از باشگاه استقلال نداریم.

نصیرزاده در خصوص پرداخت طلب لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد که در گذشته برای گسترش فولاد بازی می‌کرد، گفت: قرار است با این بازیکن صحبت کنیم و به تهران بیاید و پولش را پرداخت کنیم و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص پرداخت طلب ادسون هنریکه اظهار داشت:در حال برقراری ارتباط با او هستیم وسعی می‌کنیم از این طریق مشکل را حل کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zej9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برای هواداران استقلال برد دربی به اندازه یک جام می‌ارزد