تاریخ انتشار: 1398/08/26 14:05
کد خبر: 80659

مجید جلالی: باید پوسته تیم ملی عوض شود

گل گهر در بازی عقب افتاده اش برابر شهرخودرو با وجود شکست برابر این تیم نمایش قابل تقدیری داشت و اگر درخشش مهدی رحمتی نبود شاید نتیجه دیگری برای این تیم رقم می خورد.
مجید جلالی: باید پوسته تیم ملی عوض شود

مجید جلالی از هفته هشتم و چند روز قبل از بازی با سپاهان هدایت گل گهر را به خدمت گرفت. او با وجود شکست برابر سپاهان دو مساوی برابر پیکان و شاهین بوشهر به دست آورد و در بازی عقب افتاده اش برابر شهرخودرو با وجود نمایش خوبی که داشت با یک گل مغلوب صدرنشین رقابت ها شد. جلالی در ارتباط با این بازی و شرایط تیمش گفت:" در این بازی بچه ها پیشرفت خیلی زیادی را نشان دادند و بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند."

سرمربی گل گهر در ادامه گفت:" به هیچ وجه حق ما باخت نبود. چهار، پنج موقعیت خیلی خوب داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم در حالی که حریفمان یک موقعیت هم نداشت."

او افزود:"ما اصلا یک موقعیت هم به آن ها ندادیم و خیلی عالی بازی را کنترل کردیم. ما کاری کردیم که شهرخودرو به دلخواه ما بازی کند اما متاسفانه روی یک ضدحمله دروازه مان باز شد و این موضوعی بود که پیش بینی اش را کرده بودیم."

جلالی در ارتباط با شرایط تیم گل گهر گفت:" بچه ها در این مدت خیلی خوب کار کرده و پیشرفت زیادی را نشان دادند. ما در این بازی 4 بازیکن را در اختیار نداشتیم اما توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم."

او با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر ماشین سازی که در سیرجان برگزار می شود گفت:" اصل کار ما همین است و اولویتمان رسیدن به اولین سه امتیاز در لیگ برتر است. سعی می کنیم به امید خدا در بازی برابر ماشین سازی به این مهم دست پیدا کنیم."

مجیدجلالی در بخش دیگری از صحبت هایش به بازی تیم ملی برابر عراق اشاره کرده و گفت:" به نظر من دو بازی آخر تیم ملی بازی های پرانتقادی بودند." او درباره آینده تیم ملی هم گفت:" معتقدم این تیم باید پوسته اش عوض شود و این کاری است که باید هر چه زودتر انجام پذیرد. پوسته جدید می تواند ایده های جدیدی بیاورد. نکته تلخ و ناراحت کننده این است که یک مربی به خاطر پولش قهر کرده و دیر تمرینات را شروع کرد. ما سال گذشته در نساجی شرایط خیلی سختی داشتیم؛ یک روز مربیان را جمع کردم و به آن ها گفتم شرایط اینجا خوب نیست و ما دو راه داریم. یا باید همین الان ول کنیم برویم یا بایستی بمانیم و متعهدانه کارمان را انجام بدهیم."

او همچنین گفت:" این ها مواردی است که من اگر وحید هاشمیان را ببینم به او خواهم گفت. وحید از نظر فکری آدم بازی است، خوب گوش داده و خوب هم انتقال می دهد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmz6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: تیم‌هایی که روبروی سپاهان بازی می‌کنند، انگیزه‌های زیادی برای بازی کردن دارند