تاریخ انتشار: 1396/08/02 22:55
کد خبر: 176649

الهه دارستانی: برای صعود به مرحله بعد ناچار به شکست سریلانکا هستیم/ دختران بسکتبالیست این شایستگی را دارند

تیم ملی دختران زیر 16 سال بسکتبال ایران فردا در آخرین بازی مرحله گروهی باید به مصاف سریلانکا برود.
الهه دارستانی: برای صعود به مرحله بعد ناچار به شکست سریلانکا هستیم/ دختران بسکتبالیست این شایستگی را دارند

تیم ملی ایران که در حال حاضر در مسابقات آسیایی دختران زیر 16 سال بسکتبال در هندوستان حضور دارد، تا کنون دو بازی برگزار نموده و فردا در حساس ترین بازی خود به مصاف سریلانکا می رود .

الهه دارستانی، سرمربی تیم ملی دختران زیر 16 سال بسکتبال ایران در گفت و گو با فرتاک ورزشی در خصوص حضور ایران در این مسابقات و نتایح به دست آمده گفت: خوشبخانه دختران شایسته ایران با بازی های درخشان خود کاری در خور توجه انجام دادند و از دو بازی برگزار شده، دارای یک پیروزی برابر نپال و یک شکست در برابر تیم قدرتمند هند داشته ایم.

الهه دارستانی- بسکتبال- دختران زیر 16 سال

سرمربی تیم ملی دختران زیر 16 سال بسکتبال در ادامه سخنان خود افزود: بازتاب پیروزی برابر نپال در حد بالایی بود به طوری که سایت رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال به آن پرداخته است و این یعنی این که توانستیم به بخشی از خواسته هایی که دنبال آن بودیم دست پیدا نماییم و هنوز اول راه هستیم و باید تداوم داشته باشد.

الهه دارستانی سپس گفت: درواقع ما از خرداد ماه که فیبا موافقت کرد تیم را بستیم و زمان بسیارکمی در اختیار ما بود و هیچ مسابقه تدارکاتی نداشتیم  و تنها 6 اردوی 2روزه برگزار کردیم و اگر قرار بر این باشد که حضور در این گونه مسابقات تداوم داشته باشد، قطعانیاز به برنامه ریزی  و بازی های تدارکاتی بیشتری دارد.

وی افزود: بازی فردا هم برای مامهم است هم تیم مقابل چرا که پیروز میدان می تواند به مرحله بعدی صعود کند و به همین دلیل این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و تمام تلاشمون  را میکنیم که انشاله برنده بازی باشیم

الهه دارستانی- بسکتبال- دختران زیر 16 سال

سرمربی تیم ملی دختران زیر16سال بسکتبال ایران در ادامه گفت: تیم دختران سریلانکا یک تیم سرعتی و چابک است و اگر بچه ها بازی خود را به نمایش بگذارند می توانیم پیروز میدان باشیم و به مرحله بعدی صعود نماییم و امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که دختران ایران شایسته این امر مهم هستند.

لازم به ذکر است که تیم ایران در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت 15 فردا چهارشنبه به مصاف تیم سریلانکا خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xma9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جریمه سنگین برای ستاره تیم بسکتبال