تاریخ انتشار: 1396/08/03 09:09
کد خبر: 176618

کارت قرمزی که نجات دهنده بود!

ماسیمیلیانو آلگری مربی یوونتوس از ماریو مانجوکیچ به خاطر اخراج شدن در دیدار خارج از خانه با اودینزه تشکر کرد.
 کارت قرمزی که نجات دهنده بود!

 مهاجم کروات در اواسط نیمه اول دو کارت زرد پشت سر هم گرفت در حالی که تیم میهمان 2 بر یک پیش بود. اودینزه با استفاده از برتری عددی خود در ابتدای نیمه دوم به گل تساوی رسید اما یوونتوس به چهار گل رسید تا بعد از دو بازی طعم پیروزی در سری A را بچشد.

آلگری به جای انتقاد از رفتار احمقانه مهاجم 31 ساله گفت اخراج او تیمش را مجبور کرده به شیوه‌ای متفاوت و نهایتا موفقیت آمیز بازی کند. او به شوخی گفت: «به هر حال می‌خواستم در بازی بعد به مانجوکیچ استراحت بدهم. می‌خواهم از او تشکر کنم چون مجبور شدیم با دفاع و زحمت کشیدن برای گرفتن نتیجه به روزهای پیروزی برگردیم. در دو بازی قبلی بد نبودیم اما به چنین چیزی نیاز داشتیم، تیم با 10 نفر تمرکز خیلی بیشتری داشت. گفته بودم مقطع حساسی از فصل است چون می‌توانیم فاصله مان با صدرنشین را کم کنیم. اگر در این بازی نتیجه منفی می‌گرفتیم جبرانش سخت بود. سطح آمادگی جسمانی ما رو به رشد است، بازیکنان در حال بازگشت از مصدومیت هستند و مهم بود که رو به جلو برویم. حضور سامی خدیرا در خط میانی به میرالم پیانیچ کمک کرده. سال اول، خدیرا کنار پوگبا بود و هر وقت لازم بود جلو می‌رفت اما ما تیم متفاوتی شده‌ایم که ذهنیتی هجومی داریم.»

بازیکن تیم ملی آلمان در این بازی هت‌تریک کرد اما خودش را گم نکرد: «خوشحالم که این بازی سخت را بردیم، اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت بعد از دو مسابقه با آتالانتا و لاتزیو. این نخستین هت‌تریک حرفه من است اما بیشتر به خاطر پیروزی تیم خوشحالم. راهی طولانی در پیش است، وسط هفته با اسپال بازی داریم و بعد مقابل میلان قرار می‌گیریم.»

جیجی دل نری مربی اودینزه که سابقه مربیگری یوونتوس را نیز دارد، گفت: «حیف شد دو گل روی ضربات شروع مجدد خوردیم و در 12-10 دقیقه پایانی اجازه دادیم دو گل دیگر بزنند. از آن بازی‌هایی نبود که انتظار پیروزی داشته باشیم. باختن به یوونتوس مایه سرافکندگی نیست اما باید به اشتباهات خود واکنش نشان دهیم و پیشرفت کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdyvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میلان به دنبال همکاری با سرمربی موفق یوونتوس