تاریخ انتشار: 1398/08/24 13:01
کد خبر: 80834

مدیرروستا: در حد و اندازه‌های خود نبودیم/پس از اخراج شجاعی باید بازیکنی باتجربه به زمین می‌آمد

علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد پس از اخراج مسعود شجاعی در دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق، باید بازیکنی باتجربه وارد زمین می‌شد.
 مدیرروستا: در حد و اندازه‌های خود نبودیم/پس از اخراج شجاعی باید بازیکنی باتجربه به زمین می‌آمد

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین اظهار داشت: بازی سطح بالایی نداشت و عراق هم عملکرد خیلی خوبی ارائه نکرد. این تیم در نیمه دوم روی چند حرکت توانست خودی نشان دهد و در مجموع شاهد یک بازی متعادل بودیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی ایران در حد و اندازه‌های خود نبودند، تصریح کرد: ما موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتیم و تحت تأثیر جو ورزشگاه بودیم و بازیکنان ما، شادابی همیشگی را نداشتند. در صحنه گل دوم روی غافلگیری مبتدیانه، بازیکنان عراق را رها کردیم و گل خوردیم. بیرانوند هم که نقطه قوت ماست، اگر ضربه سر بازیکن عراق را با یک «چَک» محکم دفع کرده بود، بازی را مساوی می‌کردیم. فکر می‌کنم در این مسابقه لیاقت مساوی را داشتیم و تساوی، نتیجه عادلانه بازی بود.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران با اشاره به عملکرد نه چندان درخشان شاگردان کاتانتس خاطرنشان کرد: ما در حد و اندازه‌های خود نبودیم، وگرنه عراق هم عملکرد خوبی نداشت. اگر بازیکنان ما شادابی همیشه را داشتند، می‌توانستیم عراق را شکست دهیم، اما در شرایط بازی هم باید یک مساوی می‌گرفتیم. فکر می‌کنم در ترکیب و تعویض‌ها مشکل داشتیم. نمی‌خواهم عملکرد بازیکنان را زیر سؤال ببرم، اما بازیکنان تعویضی تحت تأثیر جو بازی بودند و شرایط بازی کردن نداشتند.

وی با اشاره به اخراج مسعود شجاعی از زمین در دقیقه 82 به تسنیم گفت: پس از اینکه ایران 10 نفره شد، یک بازیکن باتجربه باید به زمین می‌آمد که وسط زمین بجنگد و عراق را پرس کند تا بازی را با تساوی به پایان برسانیم. البته از الان نباید ناامید باشیم، چون در دور برگشت در خانه با عراق و بحرین بازی می‌کنیم و می‌توانیم هر دو تیم را شکست دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdb6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گستاخی و توهین سوری ها به ملی پوشان ایرانی در آزادی! + فیلم