تاریخ انتشار: 1396/08/02 19:27
سرمربی ملوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 176681

نادر دست‌نشان: ما ملوانیم و به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم/ استقلال برای احیای خود به مصاف ما می‌آید

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است که این تیم در جام حذفی به هیچ تیمی باج نخواهد داد.
نادر دست‌نشان: ما ملوانیم و به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم/ استقلال برای احیای خود به مصاف ما می‌آید

نادر دست نشان سرمربی با دانش قوهای سپید انزلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص آخرین اخبار این تیم گفت: پس از بازی با ایرانجوان بوشهر دو روز استراحت دادیم به بازیکنان و از فردا مجددا تمرینات را شروع می کنیم. تمرینات با نشاطی را برگزار می‌کنیم تا با یک آمادگی خوب به مصاف استقلال خوزستان در جام حذفی برویم.

وی افزود: یک بازی تدارکاتی پیش فصل با استقلال خوزستان داشتیم و فیلم بازی های آن ها را آنالیز کردیم. تیم خوب و با شخصیتی می باشند که از یک مربی جوان و با کیفیت مثل آقای ویسی بهره می برند. تجربه حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز دارند و به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی کمی افت داشته اند و می خواهند با پیروزی در جام حذفی به نحوی خود را احیا کنند.

دست‌نشان خاطر نشان کرد: ما نیز ملوانیم و سابقه طولانی در فوتبال ایران داریم. شک نکید که می خواهیم به پیروزی برسیم و دل هواداران خود را شاد کنیم. دلم می خواهد با بهترین شرایط وارد بازی شویم و از بازیکنان خود می خواهم بهترین کیفیت را از خود در بازی بروز دهند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

وی درخصوص نتایج سینوسی‌وار ملوان گفت: خوشبختانه در بازی های خارج از خانه نمایش خوبی را ارائه دادیم به خصوص مقابل ایران جوان بوشهر و می توانستیم پیروز میدان باشیم ولی داور متاسفانه جایگیری بدی داشت و به اشتباه اعلام پنالتی کرد. در بوشهر می توانستیم پیروز میدان باشیم اما روی دو، سه صحنه که فرصت گلزنی داشتیم توپ های مان تبدیل به گل نشد. در مجموع مساوی بیرون از خانه و برد خانگی می تواند شرایط خوب را به تیم برگرداند. امیدوارم که به این روند ادامه بدهیم و از بدشانسی ها آسوده خاطر شویم.

سرمربی ملوان درخصوص ادامه فصل گفت: طبیعتا ملوان نیروهای هم ترازی دارد اما خب تیم های دیگر نیروهای خوب به اندازه کافی دارند. لیگ سختی در پیش است اما به دنبال تداوم می باشیم و با کسب سه امتیاز بازی عقب افتاده به کورس مدعیان برگردیم.

دست‌نشان در پایان عنوان کرد: در پایان امیدوارم که مسئولین استانی نگاه ویژه ای به ملوان داشته باشند، چرا که همه ایران ملوان را دوست دارند. منطقه آزاد انزلی می تواند به بهبود شرایط مالی ملوان کمک کند تا مشکلات حل شود و این تیم همانند سپیدرود به لیگ برتر صعود کند. مدیر عامل تیم در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند. امید دارم که با رفع مشکلات، ملوان رهسپار لیگ برتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gre55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: از مهاجمین خودم راضی نیستم/ با قدرت به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم

اخراج عجیب دست‌نشان در بازی با نساجی
وقتی که داور قانون را زیر پا می‌گذارد؛