تاریخ انتشار: 1396/08/02 19:19
هافبک مس کرمان در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 176683

محمد علیزاده: قدرت مس کرمان به خاطر وجود آقای نخعی است/ روزهای خوبمان از راه برسد صدر جدولی می‌شویم/ نسبت به دو تیم دیگر استان، کمتر حمایت می‌شویم

محمد سلیمان علیزاده هافبک مس کرمان که در ابتدای فصل به شکل عجیبی از خونه به خونه بابل جدا و به نارنجی پوشان کرمانی پیوست از شرایط خود و این تیم صحبت هایی را مطرح نمود.
محمد علیزاده: قدرت مس کرمان به خاطر وجود آقای نخعی است/ روزهای خوبمان از راه برسد صدر جدولی می‌شویم/ نسبت به دو تیم دیگر استان، کمتر حمایت می‌شویم

 محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص مس کرمان گفت: شرایط جدول مسابقات به شکلی می باشد که با دو برد به جمع تیم ها بالای جدولی می رسیم و اینکه مطمئن باشید دو باخت اخیر مس به علت عملکرد فنی نامناسب این تیم نبوده است فقط بر اثر حوادث و بدشانسی می باشد. شک نکنید که این ها به اتمام می رسد و به امید خدا برد های پیاپی تیم آغاز می شود.

وی با گلایه از مسئولین استانی کرمان گفت: نسبت به دو تیم دیگر استان تیممان کمتر مورد حمایت مسئولین استان کرمان می باشد حتی بازی های دو تیم دیگر (مس رفسنجان و گل گهر سیرجان) از شبکه کرمان و شبکه شما پخش می شود که همین امر خود در کیفیت بهتر این دو تیم بسیار تاثیر گذار است ولی مس در بحث انگیزشی کمی بی بهره می باشد.

علیزاده افزود: با توجه به بازی مالکانه و با کیفیتی که ارائه می دهیم شرایط داشتن یک زمین مناسب خیلی مهم می باشد که شرایط زمین بازی مان یک سد محکم در برابر رسیدن به اهداف تیمی مس کرمان می باشد. البته نقطه شانس و قوت تیم مس کرمان از دید من حضور احمد نخعی به عنوان سرمربی تیم می باشد که توانسته چنین تیم خوبی را با توجه به کمبودهای موجود بسازد و با فوتبالی که ارائه می دهیم تحسین همگان را برانگیزیم.

هافبک مس کرمان ادامه داد: به شخصه با مربی های بزرگ زیادی کار کردم که دست تک تک آنها را می بوسم بابت تمام زحمات هایی که برایم کشیدند ولی احمد آقا یکی از بادانش و جسورترین مربیانی می باشد که تا به حال دیده ام. ابتدای فصل باتوجه به بودجه و جو شهر کرمان هیچ کس بر روی مس کرمان برای صعود حساب باز نمی کرد ولی الان به عنوان یکی از دو، سه تیم مدعی صعود قلمداد می شود که به دلیل کادر فنی قوی تیم می باشد. آقای نخعی خوب تیم قوی ای را ساختند و تک تک بازیکنان از کار کردن کنار چنین کادر دلسوزی لذت می برند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان باتوجه به یک سری کمبودها و شیطنت هایی که انجام می شود، ما بازیکنان و کادر فنی و مجوعه تیم، یک هدف واحدی داریم که قطعا با توجه به همدلی و رفاقی که در تیم می باشد و پتانسیل بالایی که تیم دارد، به هدف خود می رسیم. بحث زمین بازی که مانع بزرگی می باشد دیگر برایمان اهمیتی ندارد و با این حال می خواهیم با صعود به لیگ برتر به هدف خود برسیم. از همه بازیکنان مس و کادر مدیریتی و کادر فنی بابت شرایط خوبی که در تیم حاکم است تشکر می کنم. اگر عوامل بیرونی حاشیه ای ایجاد نکنند شک نکنید حال و هوای درونی مس بسیار آرام بخش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5l9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی مس رفسنجان در ال‌مسینو/ سامره مچ نخعی را خواباند
پیروزی مس رفسنجان مقابل مس کرمان؛

رویاپردازی نخعی و یارانش؛ ارتش کرمان می‌تازد
اکسیژن سه امتیازی برای نارنجی‌پوشان؛

جوش و خروش محمد علیزاده برای کسب یک امتیاز از ماهشهر
اختصاصی| وقتی که علیزاده یک تنه از پس سه هافبک برآمد؛

مس کرمان با 4 غائب به ماهشهر رسید
کار یاران نخعی سخت‌تر شد؛