تاریخ انتشار: 1396/08/02 18:44
کد خبر: 176692

پرسپولیس از هر لحاظ سرتر از استقلال است/شفر با جو دربی آشنا نیست

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر من پرسپولیس از هر لحاظ سرتر از استقلال است، ولی باید دید در زمین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
پرسپولیس از هر لحاظ سرتر از استقلال است/شفر با جو دربی آشنا نیست

فرشاد پیوس در مورد بازی پرسپولیس - استقلال که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد،اظهار داشت: من معتقدم که شرایط این دربی با دربی های چند سال اخیر متفاوت است. سرمربی استقلال با جو این مسابقه آشنا نیست. او شناخت زیادی از پرسپولیس ندارد و حتی من معتقدم هنوز هم استقلال را به صورت کامل نمی شناسد.

وی در ادامه یادآور شد: در سال های گذشته ما شاهد چنین شرایطی نبودیم، ولی حالا روی نیمکت استقلال فردی خواهد نشست که آشنایی زیادی با جو این مسابقه ندارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نظر من انگیزه پرسپولیس در این مسابقه بیشتر از استقلال است و آمادگی بدنی بازیکنان این تیم هم در سطح بسیار بالایی است، چون آنها در سطح آسیا بازی کرده و حتی تا نیمه نهایی بالا آمدند. به نظر من پرسپولیس از هر لحاظ سرتر از استقلال است، ولی باید دید در زمین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پیوس در مورد پیش بینی اش  از نتیجه این بازی گفت: من معتقدم که پرسپولیس دربی را با برد پشت سر خواهد گذاشت. در صحبت هایم هم اشاره کردم که شرایط این تیم کاملاً بهتر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس پیروز خواهد شد.

وی با ابراز تأسف از درگذشت ابراهیم آشتیابی خاطر نشان کرد: خبر تلخ و ناراحت کننده ای بود و همه پرسپولیسی ها را ناراحت کرد. آشتیانی بخشی از تاریخ باشگاه پرسپولیس است و خیلی ناراحتم که در بین ما نیست. درگذشت آشتیابی را اهالی فوتبال، پرسپولیسی ها و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5yyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از پرچم 7000 متری استقلالی ها در دربی هشتاد و پنجم