تاریخ انتشار: 1396/08/02 18:12
کد خبر: 176694

عذرخواهی بونوچی به خاطر اخراجش

بونوچی، کاپیتان میلان از دریافت کارت قرمز در بازی روسونری ها و جنوا که با تساوی بدون گل به پایان رسید، عذرخواهی کرد.
عذرخواهی  بونوچی به خاطر اخراجش

 بونوچی پس از ویدئوچک به علت خطا روی آلاندرو روسی، بازیکن جنوا از زمین اخراج شد. روسی مجبور شد به سرش بخیه بزند و مهاجم میلان با دو جلسه محرومیت مواجه شد. بدین ترتیب او بازی مقابل تیم سابقش یوونتوس را از دست می دهد. بونوچی در این باره گفت:

    به خاطر اتفاقی که رخ داد عذرخواهی می کنم. قصد صدمه زدن به روسی را نداشتم، فقط می خواستم خودم را از دست او خلاص کنم و همه دیدند چه اتفاقی افتاد. من در پایان بازی از او عذرخواهی کردم و به خاطر اتفاقی که رخ داد به شدت شرمنده هستم. با این وجود حکم کمیته انضباطی را می پذیرم. ما در دوره تکنولوژی هستیم و بررسی صحنه ها توسط داور ویدئویی چنین نتایجی را خواهد داشت. بازی مقابل یوونتوس را از دست می دهم و از این بابت ناراحت هستم اما چاره دیگری ندارم. مطمئنم که هم تیمی هایم کاری خواهند کرد تا بتوانم لبخند بزنم. به امتیاز گرفتن نیاز داریم چرا که شرایط جدول نشان می دهد که امتیازات زیادی را از دست داده ایم اما یکشنبه در زمانی که ده نفره بودیم میلان واقعی را دون زمین نشان دادیم و با شخصیتمان نشان دادیم که می خواهیم به انتقادات واکنش نشان بدهیم.

فرارین که به عنوان مشاور بونوچی فعالیت می کند به شدت از این بازیکن انتقاد کرده است. بونوچی در جواب وی گفت:

    در حال حاضر هیچ ارتباطی با فرارینی ندارم و حرفهای او را نمی توان به پای من نوشت. کاپیتانی من هیچ جنجالی در میلان ایجاد نکرد. بازیکنان باتجربه با من برخورد خیلی خوبی داشتند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7yya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجال بازوبند کاپیتانی در میلان