تاریخ انتشار: 1396/08/02 08:51
کد خبر: 176769

شفر حسابی حواسش به حاشیه ها هست!

اولین انتقاد شفر از بازیکنان استقلال بعد از حضور در تهران، وضعیت بدنی بازیکنان این تیم بود.
 شفر حسابی حواسش به حاشیه ها هست!

انتقاد مستقیم از بدنسازی استقلال. حاصل کار تنها مربی باقی‌مانده از کادرفنی منصوریان در تیمش. با وجود انتقاد وینفرد شفر ، او با ادامه حضور مک درموت موافقت کرد و او را دستیار خود کرد.

با وجود ماندن درموت در استقلال اما شایعاتی در مورد جدایی این مربی ایرلندی در نیم‌فصل شنیده می‌شود. گفته می شود شفر، درموت را برای آشنایی با بازیکنان و بعضی از مسائل اطراف تیم نگه داشته و در نیم فصل از او جدا خواهد شد.

 

در این مدت اتفاقاتی افتاده که این شایعات را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که وینفرد شفر اعتقاد چندانی به درموت ندارد. یکی از این اتفاقات در بازی با نساجی و در کنار زمین بود. از ابتدای بازی نساجی، شفر در کنار زمین مشغول صحبت با بازیکنانش بود. البته هیچ مترجمی در کنار شفر حضور نداشت و مشخص نبود که این سرمربی آلمانی چطور در حال برقراری ارتباط با بازیکنانش است. در طول نیمه اول، مک درموت دو بار به لب خط آمد تا با بازیکنان استقلال صحبت کند. هر دو بار این حرکت درموت با انتقاد شفر مواجه شد و این مربی از دستیارش خواست که به نیمکت برگردد و لب خط نیاید. همانطور که در این عکس ها مشخص است شفر به دستیارش تذکر می‌دهد که روی نیمکت بماند و کنار زمین نیاید. این اتفاق در نیمه اول دوبار تکرار می‌شود.

 

یک مورد از برخورد شفر و مک درموت هم در اولین جلسه‌های تمرینی استقلال اتفاق افتاد. جایی که درموت با بازیکنان در مورد تمرینات سانتر از جناحین صحبت می‌کرد که شفر با دخالت در این شکل تمرین، از بازیکنان می‌خواهد که به شکلی که او می‌گوید تمرینات را انجام دهند. در این صحنه شفر هم بعد از چند دقیقه سکوت و نگاه‌کردن به کارش برمی‌گردد و در تمرین بازیکنان نظارت می‌کند.

 

در بعضی از رسانه‌ها عکسی از وینفرد شفر و رحمتی هم مشخص شده که گویا شفر در حال تذکر مساله‌ای به رحمتی است. جالب است که سرمربی استقلال کاریکاتوری که در یکی از روزنامه‌های ورزشی با سوژه اولتیماتوم شفر به مهدی رحمتی چاپ شده را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده تا به نوعی نشان دهد که برخلاف تکذیبیه‌هایی که در چند ساعت اخیر از گوشه و کنار شنیده می‌شود حواسش کاملا به رحمتی هست و بحث تذکر و اولتیماتوم صرفا شایعه نبوده است.

 

شفر که به زبان فارسی تسلط ندارد و از طریق اطرافیانش هم بابت حاشیه‌ها به او آماده‌باش داده شده، حسابی حواسش به دور و بر هست و تلاش زیادی می‌کند تا اجازه ندهد کسی در کارش دخالت کند و عنان اختیار از دستش خارج نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6yzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها شارژ خواهند شد