تاریخ انتشار: 1396/08/01 11:23
کد خبر: 176893

بازی دو سر باخت پرسپولیس

بلیط فروشی بازی تیمهای پرسپولیس و استقلال به صورت کاغذی انجام می پذیرد.
بازی دو سر باخت پرسپولیس

هشتاد  پنجمین دربی پایتخت روز پنجشنبه این هفته به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به انجام می رسد. با توجه به مشکلات به وجود آمده بین سرخابی های پایتخت و شرکت برهان مبین قرار است بلیط فروشی به صورت کاغذی انجام بگیرد.

بلیط فروشی به صورت کاغذی به خودی خود یک بازگشت رو به عقب به حساب می آید. یادمان نمی رود که سازمان لیگ چند سال برنامه ریزی کرد تا بلیط فروشی کاغذی به کل از بین برود و مردم به صورت الکترونیکی و بدون ایجاد صفوف طویل و بازار سیاه بلیط بازی ها را خریداری کنند.

باشگاه پرسپولیس به خاطر میزبانی در این دیدار باید بلیط فروشی را به تنهایی به انجام برساند. آنها در حالی بلیط فروشی کاغذی را انجام می دهند که در صورت الکترونیکی فروختن بلیط ها، سهم کمتری را به شرکت هندل کننده این کار پرداخت می کردند اما با این حال ترجیح می دهند به روش سنتی این کار را انجام دهند.  کمی دقیق تر این ماجرا می پردازیم؛ اگر بلیط فروشی این بازی به صورت الکترونیک می بود و به سبک و سیاق سابق صورت می گرفت، دوازده و نیم درصد به شرکت برهان مبین تعلق پیدا می کرد. اما حالا با فروش کاغذی بلیط ها 18٪ به شرکت انجام دهنده این پروسه یعنی شرکت "پنج هوبر برنا" تعلق می گیرد.

نکته جالب این است که شرکت پنج هوبر برنا همان شرکتی است که در عمان بازی هایی که پرسپولیس میزبان بود را بلیط فروشی می کرد و کمک کرد تا با افزایش قیمت بلیطها، پول خوبی نصیب باشگاه پرسپولیس شود.  این اتفاق در بازی با تیمهای الهلال و الاهلی تکرار شد. مدیرعامل این شرکت شخصی است به نام فراهانی که در سفر عمان هم همراه تیم بود. حالا به همین واسطه باشگاه سرخپوش تهرانی با واگذار کردن بلیط فروشی این مسابقه به این شرکت، سخت شدن کار برای هواداران را به جان خرید تا بتواند به رابطه خوب خود با شرکت مذکور ادامه دهد ولو این کار دو سر باخت باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6rob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات احتمالی استقلال و پرسپولیس برای دربی 85 لو رفت