تاریخ انتشار: 1396/08/01 09:26
کد خبر: 176905

زیدان : نگران گل نزدن رونالدو نیستم

زین الدین زیدان مثل همیشه از عملکرد کریم بنزما راضی است و همچنین گل نزدن کریس رونالدو، از نظر او مساله نگران کننده ای نیست.
زیدان : نگران گل نزدن رونالدو نیستم

زین الدین زیدان مثل همیشه از عملکرد کریم بنزما راضی است و همچنین گل نزدن رونالدو، از نظر او مساله نگران کننده ای نیست. سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی ۳-۰ مقابل ایبار در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد:

رونالدو در افت به سر می برد؟

مثل همیشه زمانی که او گل نمی زند، همین سوال را می پرسید. من نگران گل نزدن او نیستم. برای خودش این موضوع مهم است. فصل طولانی است. آرام باشید.

بنزما؟

از او راضی ام. هر چند گل نزد اما در پایان شما بازیکنی را دوست دارید که می داند چگونه فوتبال بازی کند. در پایان هم به مارسلو پاس گل داد. فکر می کنم افراد زیادی با من موافق هستند که بنزما خیلی خوب بازی می کند. او امشب هم این مساله را ثابت کرد. اگر معتقدید در مورد او اغراق می شود، با شما موافق نیستم. من از دیدن بازی کریم لذت می برم اما هر کس نظر خودش را دارد.

زیدان در مورد این سوال که رونالدو عنوان بهترین بازیکن جهان را می گیرد؟

او بهترین بازیکن نسل خودش است و عنوانی که فردا به دست می آورد، شایسته اوست. او لایق تمام عناوینی است که کسب کرده و بهترین است.

استفاده از کمک داور ویدئویی یا VAR در فوتبال اسپانیا؟

نمی توان مانع آن شد. یک روز بالاخره تمام زمین های فوتبال از این سیستم استفاده خواهند کرد و به نظر من این تکنولوژِی به بازی کمک می کند. نمی دانم ۲۰ سال دیگر چه می شود.

تعویض مارسلو و بنزما؟

از پیش برنامه ریزی کرده بودیم. پس از بازی های زیاد در ماه اخیر، این دو بازیکن استراحت کردند و بعد در نیمه دوم به میدان رفتند. کروس هم در این بازی به میدان نرفت اما این بازیکنان برای ادامه فصل ما بسیار مهم هستند.

انتقادها از شما؟

ما اینجا هستیم تا کارمان را خوب انجام دهیم و مردم هم در این مورد صحبت می کنند. بله، می توانیم بهتر کار کنیم. اما در حال حاضر بد کار نمی کنیم.

تئو تصمیم می گیرد برای اسپانیا بازی کند یا فرانسه؟

او شایسته آن است تا در هر تیمی بازی کند اما من در این مورد اطلاعی ندارم و نمی توانم چیزی بگویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arndy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کابوس این روزهای رونالدو و زیدان دست بردار نیست