تاریخ انتشار: 1396/08/01 09:15
کد خبر: 176906

محرومیت بازیکنان سرخابی در دربی پایتخت به سود این دو نفر تمام شد!

بدین ترتیب دو بازیکن باید جای مسلمان و غفوری را در دربی پر کنند که شانس‌شان با این حکم برای حضور در دربی بیشتر شد.
 محرومیت بازیکنان سرخابی در دربی پایتخت به سود این دو نفر تمام شد!

روز گذشته طی حکمی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال وریا غفوری و محسن مسلمان تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند و این محرومیت باعث شد آنها غایبان دربی 85 لقب بگیرند. دو بازیکنی که از مهره‌های اصلی و کلیدی تیم‌هایشان هستند و با نبودشان، جا برای هم پستی‌های آنها باز می‌شود.

بدین ترتیب دو بازیکن باید جای این دو نفر را در دربی پر کنند که شانس‌شان با این حکم برای حضور در دربی بیشتر شد.

 

1- خسرو حیدری

کاپیتان استقلال در فصل جاری حضوری سینوسی در ترکیب تیمش داشته است و در اواخر دوره حضور منصوریان در این تیم، بیشتر نیمکت نشین بود و جایش را در دفاع راست به وریا غفوری، مدافع راست ملی‌پوش این تیم داده بود. حیدری اما در دیدار اخیر استقلال مقابل نساجی در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و از مهره‌های کلیدی تیمش بود. شفر برخلاف منصوریان علاقه به استفاده همزمان از غفوری و حیدری دارد و کاپیتان آبی‌ها در سیستم او یک خط جلوتر بازی می‌کند.

از طرفی تجربه بالای حیدری به کمک استقلال در دربی می‌آید و در صورت حضور غفوری هم احتمالش کم بود که این بازیکن جایی در ترکیب اصلی نداشته باشد. با این حال نمی‌توان گفت که غیبت غفوری جا پای حیدری را در ترکیب ثابت آبی‌ها محکم‌تر کرده است و عملاً گزینه تخصصی دیگری برای شفر در پست دفاع چپ باقی نمانده است.

 

2- بشار رسن

محسن مسلمان در دقیقه 66 بازی با الهلال جای خود را به بشار رسن داد و تا این لحظه موفق نشده آن را پس بگیرد. با تصمیم کادر فنی سرخپوشان این بازیکن در دیدار جام حذفی مقابل نفت تهران در فهرست 18 نفره هم حضور نداشت تا نشان از نارضایتی برانکو از عملکرد او باشد. با این حال بیشترین احتمالی که از برخورد برانکو با مسلمان می‌رفت، تنبیه و تهییج این بازیکن برای حضور آماده‌تر در دربی پایتخت است ولی با توجه به حکم کمیته اخلاق، بازهم بشار رسن به جای او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwobe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بشار بداند پشت این شوخی و خنده رقابت عجیبی در پرسپولیس برقرار است

زوج جدید استقلال خسرو را احیا کرد!
استارت هایی حیدری شروع شد