تاریخ انتشار: 1396/07/30 12:37
کد خبر: 177023

6 نکته درمورد بازی پرسپولیس و نفت

6 نکته درمورد بازی پرسپولیس و نفت

در روزیکه نفت سرسخت تر از همیشه به نظر می رسید ، پرسپولیس برای صعود به یک تغییر تاکتیک نیاز داشت ، بیرون رفتن ربیع خواه و حضور نعمتی باعث شد چرخهای پرسپولیس بهتر بچرخد و سرعت تیمی بالاتر برود ، همین عامل سرعت خط دفاع کند نفت را وادار به اشتباه کرد تا پرسپولیس چک اول و دوم را بزند و خیال خودرا بابت صعود راحت کند.

سه بازیست که برانکو از دو هافبک دفاعی استفاده می کند و کمربند تیمش را با کمال و ربیع خواه در میانه میدان می بندد. حضور دو هافبک دفاعی توأمان باعث شده سرعت تیمی پرسپولیس تا حد قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند و انتقال توپ از خط میانی به خط حمله به کندی صورت گیرد، باید دید برانکو برای دربی و بازگشت قطع به یقین مسلمان بازهم تیمش را با دو هافبک دفاعی به میدان می فرستد یا خیر؟

نکته جالب پرسپولیس بعداز محرومیت طارمی ، گلزنیهای مداوم منشا و علیپور است ، انها در سه بازی اخیر هرکدام سه گل زده اند و موقعیت چندانی هم خراب نکرده اند تا غیبت طارمی به چشم نیاید.

در این دوسال هیچ تیمی به اندازه نفت به پرسپولیس نباخته ، انها در پنج بازی اخیر مقابل تیم برانکو پنج بار به پرسپولیس باخته اند وسیزده گل خورده اند و یک گل هم نزده اند . لقب خوراک برازنده انهاست.

بارها گفته ایم در این پیج بحث داوری نمی کنیم ، داوری همین است ، تا زمانیکه تکنولوژی وارد داوری فوتبال نشود اشتباهات داوری وجود دارد.یک روز به نفع یک تیم می شود و روزی به زیانش.

سخن اخر: محسن ربیع خواه را دوست ندارید ، اشکالی ندارد، این سلیقه شماست ، به سلیقه سرمربی احترام بگذارید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z86jn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اول پرسپولیس مشکوک به آفساید بود!