تاریخ انتشار: 1396/07/28 14:38
اختصاصی| لوکوموتیو رانان از این هفته روی ریل؟
کد خبر: 177340

پیش بازی فجرسپاسی-راه آهن تهران؛ روز سخت راه آهن در برابر فجر شیراز/ کلانتری تنها به پیروزی می اندیشید

در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و راه آهن تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
پیش بازی فجرسپاسی-راه آهن تهران؛ روز سخت راه آهن در برابر فجر شیراز/ کلانتری تنها به پیروزی می اندیشید

 فجری ها در هفته گذشته توانستند تساوی ارزشمندی را در خانه تیم شهرداری ماهشهر کسب کنند و رفته رفته به روند خوب چند هفته گذشته خود برسند. یاران علی اصغر کلانتری در این هفته محکوم به برد می باشند تا بار دیگر خود را مدعی صعود قلمداد کنند. کاکوهای شیرازی نسبت به بازی‌های اول فصل خود نمایش چشمگیر‌تر و هماهنگ‌تری به خود می‌بینند و هرچه لیگ جلوتر می‌رود، فوتبال زیباتری را از این تیم شاهد هستیم.

در سوی دیگر میدان راه آهن تهران که در هفته گذشته در حالی که می توانست پیروز میدان باشد نتیجه را یک بر صفر مقابل تیم صبای قم واگذار کرد تا باز هم در حسرت کسب پیروزی گام بر دارد. البته به این تیم باید دل بست و منتظر روزهای خوبش نشست چرا که بیاتی نیا سخت در تلاش و تکاپو می باشد تا بتواند تیم خود را به ساحل ارامش برساند. قطعا وی می تواند راه آهن را از بحران خارج کند چرا که از توانایی فنی بالایی برخوردار می باشد و در آینده ای نه چندان دور از وی در عرصه مربی گری بیشتر خواهیم شنید.

گفتنی است فجر شهید سپاسی با یازده امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارد و راه آهن نیز تنها با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

فجرسپاسی: پیمان سلمانی - سیدمحمد حسینی - حامد حیدری - علی مصلی نژاد - احسان جودکی - محمدرضا زینال خیری - امین شجاعیان - ابوذر صفرزاده - شاهین مجیدی - مهدی نظری - عباس بوعذار

سرمربی: علی کلانتری

راه آهن: محمد نیارکی - بهمن شیردانی - صابر خوشنام - حکمت فولاد وند - حسن جوادی - مسعود کیومرثی - سپهر روزی طلب - مهران قاسمی - حسین امامیان - محمد شاه محمدی - رضا معقولی

سرمربی: محسن بیاتی نیا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4paj76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفسنجانی‌ها در پی دومین برد فصل/ راه آهن به دنبال حداقل امتیاز‌
پیش بازی مس رفسنجان-راه آهن تهران؛

پیش بازی خونه به خونه-فجرسپاسی؛ گربه سیاه از شیراز آمد!
بابلی ها به دنبال شکستن طلسم نبردن مقابل کاکوها؛