تاریخ انتشار: 1396/07/28 11:57
کد خبر: 177370

شفر برای تفریح نیامده؛ بوی بهبود اوضاع استقلال می آید

پیشنهاد می‌کنم حتما متن صحبت‌های وینفرد شفر را در کنفرانس خبری دیروزش بخوانید. او با حوصله و با دقت به سوالات خبرنگاران پاسخ «فنی» می‌دهد که این موضوع نشان می‌دهد که چقدر ذهنش را درگیر رفع مشکلات فنی استقلال کرده است.
شفر برای تفریح نیامده؛ بوی بهبود اوضاع استقلال می آید

شفر به خوبی از مشکلات فنی استقلال آگاه است و همین آگاهی به کمک او می‌آید تا برای رفع ایرادات تیمش تمرینات لازم را طراحی و اجرا کند. او بلد است که اعتماد به نفس را به بازیکنان تیمش بازگرداند و البته او چندین بار بر فاکتور زمان هم تاکید کرده است. اینکه رفع مشکلات فنی و تغییر ذهنیت بازیکنان کار زمان‌بری است و با گوشزد کردن نکات فنی به بازیکنان حل نمی‌شود.

استقلال هفته بعد در دربی به مصاف پرسپولیس می‌رود. دیداری که نتیجه آن برای هواداران دو تیم به شدت اهمیت دارد. نتیجه این بازی بر روی میزان محبوبیت و مقبولیت سرمربیان دو تیم تاثیر زیادی دارد. برد استقلال در دربی و حتی تساوی کار را برای ادامه کار شفر در استقلال راحت‌تر می‌کند. اما مشخص نیست که در صورت باخت در دربی چه در انتظار شفر خواهد بود. شفر نشان داده که با جدیت به دنبال ایجاد تغییر در استقلال است و اگر با همین انرژی پیش برود و جوی آرام و بدون حاشیه از سوی مدیران و هواداران هم در اطراف تیم ایجاد شود او قادر خواهد بود استقلال را به جایگاهی مناسب برساند. اما اگر قرار باشد نتیجه نامناسب در دربی ملاک عملکرد شفر قرار گیرد، می‌توان گفت که پروژه شفر خیلی زود و قبل از آنکه آغاز شود به بن‌بست خواهد خورد. مگر اینکه هوادار استقلال آگاهانه پشت سرمربی تیمش که نشان داده انگیزه لازم برای ایجاد تغییر در استقلال را دارد بایستد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y75em

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی با سیستم جدید