تاریخ انتشار: 1396/08/14 09:45
کد خبر: 175125

تیمی که در میان بزرگان فوتبال مثل الماس درخشید

تیم پارس جنوبی برخلاف انتظارات عملکرد درخشانی در لیگ هفدهم دارد و در کورس رقابت قهرمانی با تیم‌های بزرگ است.
تیمی که در میان بزرگان فوتبال مثل الماس درخشید

 لیگ امسال همانند لیگ پانزدهم که استقلال خوزستان با هدایت ویسی قهرمان لیگ شد شاهد هنرنمایی تیمی است که سال گذشته با حریفان لیگ یکی دست و پنجه نرم می کرد .

شیرمردان پارس جنوبی  در لیگ فعلی نمایش خیره کننده ای از خود نشان دادند و بازیکنان این تیم بدون اینکه کسی توقع از آنها داشته باشد قدرتمندانه بازی می کنند.

مهدی تارتار با یک مشت جوان بی نام و نشان  کاری کرده کارستان و از همان قدم اول چنان محکم عمل کرده که این روزها جدی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل اول است.

خیلی ها بر این باور هستند که پارس جنوبی خیلی زود افول می کند و در رده های میانی جدول قرار می گیرد اما بعضی دیگر معتقدند که انگیزه جنوبی ها در نیم فصل دوم مضاعف می شود و پرسپولیس و پارس جنوبی برای قهرمانی تلاش می کنند. این بازیکنان بی ادعا که گویا بنزین سوپر زدند چنان در زمین می دوند که تعجب کارشناسان را برانگیخته اند.

دوندگی زیاد، کار تیمی فوق العاده، امکانات حرفه ای، کادر فنی جوان و مدیریتی علمی سبب شده است تا پارس جنوبی امروز نه تنها شاخ بزرگان فوتبال را بشکند که خود را به عنوان یک پدیده در لیگ معرفی کند.

تیم پارس جنوبی با تمام موفقیت ها بازیکنی در تیم ملی ندارد. متاسفانه کی روش به این تیم جنوبی اعتماد نکرده و بازیکنی از پارس جنوبی به تیم ملی دعوت نشده است. این عامل شاید به ظاهر ناراحتی جوانان پارس جنوبی در پی داشته باشد اما در باطن انگیزه آنها را چندین برابر می کند تا شاهد درخشش خیره کننده پارس جنوبی ها در لیگ برتر باشیم.

در حالی که تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی در ابتدا از دعوت نشدن بازیکنانش به تیم ملی گلایه مند بود اما امروز بعد از جلسه با کی روش نظرش برگشت و گفت که از حضور نداشتن بازیکنانش در تیم ملی دلخور نیست و دوستانه از سرمربی تیم ملی خواستم بازی بازیکنان ما را ببینند.

عملکرد بازیکنانم زیر ذره بین کادر فنی قرار دارند  و کی روش هم به این موضوع اشاره کرد که در اردوهای بعدی از بازیکنان تیم ما استفاده می کند.

به هر حال امید است که این تیم جوان تا پایان فصل همین گونه عمل کند و بتواند مزد زحمات خود را با قهرمانی در لیگ برتر و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به بهترین شکل بگیرد تا دیگران هم بدانند که با وجود مدعیان نامدار می شود فعل خواستن را صرف کرده و پدیده لیگ برتر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xaqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نگرانی منصوریان از مهاجم خطرناک پارس جنوبی
نانگ در پی درخشش مجدد مقابل استقلال