تاریخ انتشار: 1396/08/12 13:41
کد خبر: 175372

حسن‌زاده: رأی دربی صادر شده مطمئن باشید رأی خوبی است!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از صدور رأی دربی 85 خبر داد و مدعی شد رأی خوبی صادر شده است.
حسن‌زاده: رأی دربی صادر شده مطمئن باشید رأی خوبی است!

اسماعیل حسن‌زاده در خصوص حضورش در تمرین تیم ملی گفت:حضور در تمرین تیم ملی دلیل نمی‌خواهد،من با یکی از همکاران فدراسیون فوتبال کار داشتم و اصلا ساعت تمرین تیم ملی را نمی‌دانستم و وقتی به اینجا آمدم متوجه شدم که تمرین در حال برگزاری است.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً تعدادی از بازیکنان سابق استقلال به کمیته انضباطی مراجعه کرده و این کمیته مسئولیت شکایت ‌آنها را بر عهده نگرفته است، گفت: این گونه نیست من از دوستان رسانه‌ای می‌خواهم که خود را درگیر کنند و از تشکیلات فدراسیون فوتبال غافل نباشند. من از رسانه‌ها می‌خواهم کاملاً همه مسائل را پیگیری کنند و باید اینجا بگویم سه، چهار ماه است که کمیته تعیین وضعیت تشکیل شده و از این پس هر بازیکنی بخواهد از نظر مالی شکایت کند باید به کمیته تعیین وضعیت برود.

وی افزود: آن کمیته تأسیس شده تا به این مشکلات رسیدگی کند، پیش از این کمیته انضباطی که مبنای کارش رسیدگی به قوانین بود مجبور بود کارهای کمیته اخلاق و کمیته تعیین وضعیت را هم انجام بدهد ولی خوشبختانه با تشکیل این کمیته‌ها بار از روی دوش کمیته انضباطی برداشته شد.

حسن‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا بین کمیته اخلاق و کمیته انضباطی موازی‌کاری به وجود نمی‌آید یا خیر، گفت: اصلاً، وظیفه‌ها کاملاً مشخص است ضمن آنکه کمیته انضباطی وظیفه داشت به نقض قوانین رسیدگی کند و کمیته اخلاق نیز به حواشی بیرونی و غیر از زمین فوتبال رسیدگی خواهد کرد.  آیین‌نامه کمیته اخلاق از روز اول برای تشکیل وجود داشت و قطعاً آنها به موارد مختلف در این زمینه ورود خواهند کرد. 

وی در خصوص رأی دربی 85، گفت: ما برای دربی رأی را صادر کردیم و همین الان که اینجا هستم و با شما صحبت می‌کنم نمی‌دانم آیا اقدامات لازم در مورد تایپ و امضای رأی دربی صورت گرفته یا خیر اما رأی، رأی خوبی بوده و وقتی صادر شود هم من و هم شما می‌توانید در مورد ‌آن نظر بدهید. 

حسن‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا محرومیتی برای دو تیم در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: رأی، رأی خوبی است! من خودم ژورنالیست بوده‌ام و قبلاً خبرنگاری کرده‌ام حواسم به همه چیز است.

خبرنگاری در خصوص تخلف یکی از بازیکنان تیم جوانان استقلال که با سه هویت متفاوت به میدان رفته بود از حسن‌زاده سؤال کرد که وی پاسخ داد: تا آنجا که من می‌دانم کمیته انضباطی استان تهران هنور رأی جدیدی را صادر نکرده است ظاهراً سال گذشته رأی علیه این بازیکن صادر شد ولی کمیته استیناف مدارک را قبول نکرد و رأی اولیه به حالت تعلیق در آمد. امسال در مسابقات استان تهران رقبای تهرانی و نه کشوری به این موضوع اعتراض کرده و کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان تهران نیز مشغول رسیدگی به این موضوع است. من نتیجه این رأی را نمی‌دانم ولی احساس می‌کنم شاکیان مدارک بسیار زیاد و جدیدی ارائه کردند و روز گذشته هم نامه‌ای را از شخص آقای بهاروند دیدم که بازیکن مدنظر شما مجدداً نمی‌تواند برای تیمش بازی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است رأی قضایی برای بازیکن مذکور صادر شود یا خیر، گفت: اگر مدارکی پیدا شود که تخلف آن بازیکن ثابت شود هم از لحاظ فوتبالی روی سرنوشت وی تأثیر دارد و هم پیگیری‌های قضایی صورت خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x9wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو اتفاق عجیب که مانع از پیروزی استقلال در دربی شد!