تاریخ انتشار: 1398/08/06 11:41
کد خبر: 82830

نتایج فاجعه بار تیم لیگ برتری؛هواداران نگرانند!

نتایج عجیب و فاجعه بار تیم شاهین شهرداری در هشت هفته اخیر لیگ برتر، اهالی فوتبال بخصوص طرفداران این تیم را بیش از گذشته نگران کرده است.
نتایج فاجعه بار تیم لیگ برتری؛هواداران نگرانند!

و به نقل از فوتبال بوشهر و پس از استعفای یا به عبارتی پروژه کنار زدن عبدالله ویسی از سرمربی گری شاهین شهرداری، مدیریت این باشگاه هنوز نتوانسته جانشینی برای او پیدا کند و شکست سنگین مقابل پرسپولیس هم نتوانست آنها را مجاب کند تا با تدابیر صحیح وضعیت این تیم بحران زده را بهتر کنند.

روز یکشنبه همزمان با ۲۸ صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام جلسات متعددی برگزار شد که مهمترین آن حضور اسپانسر پایتخت نشین یا همان مالک باشگاه نفت تهران فردی بنام جهانیان در بوشهر و ساختمان استانداری بود. گویا مالک سابق نفت تهران که در آن زمان درگیری های شدیدی هم با علی کریمی داشت با رایزنی خدری نماینده مجلس مقابل اعضای شورای شهر، شهردار بوشهر و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر در استانداری بوشهر به میزبانی دکتر ستوده نشست و مذاکرات انجام شد. محمد نجفی و سرپرست باشگاه شاهین شهرداری نیز در این جلسه حضور داشتند.

در ادامه جلسات روز یکشنبه در استانداری دکتر ستوده جلسه ای جداگانه با برخی اعضای شورای شهر داشت و پیرامون وضعیت شاهین شهرداری به بحث و گفتگو پرداختند. آیتم های مختلفی در این جلسات مطرح شد و جهانیان اسپانسر معرفی شده شرایط خود را اعلام کرد و البته شرایط و ضمانت هایی که شهرداری و شورای شهر داشتند .

به نظر می رسد تا ۲۴ ساعت آینده نتیجه این جلسات متعدد و فوری نهایی شود. آیا شورا و شهرداری تیم را به اسپانسر می دهد؟ آیا این مالک سابق باشگاه نفت می تواند برای شاهین شهرداری کار مفیدی انجام دهد؟ اینها همه سوالاتی است که در ذهن علاقه مندان به فوتبال بوشهر به خصوص شاهینی ها وجود دارد!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmlo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استوری طارمی در واکنش به وضعیت شاهین بوشهر+عکس