تاریخ انتشار: 1398/08/01 23:27
کد خبر: 83350

یاران آزمون مغلوب لایپزیش شدند

زنیت سن‌پترزبورگ در حضور مهاجم ایرانی خود برابر لایپزیش شکست خورد.
یاران آزمون مغلوب لایپزیش شدند

در نخستین بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در گروه G تیم زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون را مثل همیشه در ترکیب و به‌عنوان مهاجم نوک دراختیار داشت، از ساعت ۲۰:۲۵ امشب در ورزشگاه رد بول آرنا مقابل لایپزیش رده سومی قرار گرفت.

لایپزیش در شروع مسابقه نمایش نسبتا بهتری از زنیت سن‌پترزبورگ ارائه داد و موقعیت‌های خوبی به وجود آورد که هیچ یک ثمری نداشت، اما تیم روسی برخلاف روند بازی و روی حرکت ستاره ایرانی خود توانست دروازه تیم آلمانی را باز کند.

در دقیقه ۲۵ سردار آزمون نفوذ سریعی از جناح راست زمین انجام داد که ارسال او به سمت چپ زمین به اوزدوئف رسید و او توپ را دراختیار سانتوس قرار دارد؛ در ادامه ارسال پای چپ این بازیکن و دفع ناقص مدافع لایپزیش به یاروسلاو راکیتسکی رسید که او با شوت راه دور استثنایی دروازه را باز کرد.

نیمه اول با برتری زنیت سن‌پترزبورگ به پایان رسید، اما در دقایق ۴۹ و ۵۹ لایپزیش دو گل زد که تلاش یاران آزمون برای به تساوی کشیدن بازی ثمری نداشت و آنها با نتیجه ۲ بر یک مقابل لایپزیش آلمان شکست خوردند.

زنیت سن‌پترزبورگ در حالی در خانه لایپزیش شکست خورد که در دو دیدار اخیرش یک تساوی برابر لیون فرانسه و یک برد مقابل بنفیکا پرتغال داشت و امشب نخستین باخت خود در لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شد.

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ هم که در دو دیدار گذشته‌شان در لیگ قهرمانان اروپا دو گل زده و دو گل هم در دو هفته اخیر لیگ برتر روسیه به ثمر رساند، امشب نتوانست در حضور ۷۵ دقیقه‌ای خود در زمین به این روند درخشان ادامه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27glbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار آزمون در ترکیب اصلی زنیت مقابل اورال