تاریخ انتشار: 1398/08/01 22:41
کد خبر: 83356

آماری عجیب برای کارنامه مهاجم باتجربه بارسلونا

لوئیس سوارس گلزن اروگوئه ای بارسلونا امیدوار به باز کردن دروازه اسلاویا است.
 آماری عجیب برای کارنامه مهاجم باتجربه بارسلونا

لوئیس سوارس در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و امشب امیدوار است بعد از حدود چهار سال در لیگ قهرمانان در بازی های خارج از خانه موفق به گلزنی بشود.

اما خبر خوب برای لوئیس سوارس این است که اسلاویا پراگ یکی از رقبای مورد علاقه اوست و وی در گذشته و در لباس آژاکس موفق به باز کردن دروازه این تیم شده است. لوئیس سوارس هنگامی که بازیکن آژاکس بود، اولین بازی اروپایی خود را برای تیم هلندی در برابر اسلاویا پراگ انجام داد و در هر دو مسابقه خانگی و خارج از خانه موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

یک سال بعد دوباره لوئیس سوارس با لباس آژاکس مقابل اسلاویا پراگ به میدان رفته و این بار موفق شد با یک پنالتی چیپ دروازه حریف را باز کند. پس ستاره باتجربه بارسا امیدوار است بعد از ۱۱ سال امشب این اتفاق تکرار شده و طلسم چهار سال ناکامی او در لباس بارسلونا نیز باطل شود.

لوئیس سوارس از تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵ و در دیدارمقابل رم در استادیوم المپیکو در ۱۸ بازی خارج از خانه موفق به گلزنی نشده و این آماری عجیب برای کارنامه مهاجم باتجربه بارسلونا به شمار می آید. لوئیس سوارس در چهار بازی اخیر خود در این فصل برای بارسلونا موفق به گلزنی شده و امیدوار است در پنجمین بازی متوالی و این بار مقابل اسلاویا پراگ گلزنی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8yoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن بارسا برای سومین مرتبه طعم پدر شدن را چشید