تاریخ انتشار: 1396/08/05 20:15
کد خبر: 176243

آمار وحشتناک استقلال در خط حمله؛ 10 بازی و فقط 4 گل زده!

استقلال که همیشه حتی در فصل های نه چندان خوب خود نیز بازی های تهاجمی به نمایش گذاشته بود وآمار گل های این تیم در لیگ بیش از تیم های دیگر است این فصل در10بازی فقط 4گل به ثمر رسانده که از سهم نیم گل هم در هرمسابقه پایین تر است.
آمار وحشتناک استقلال در خط حمله؛ 10 بازی و فقط 4 گل زده!

 استقلالی که فصل گذشته به جز دو دیدار در همه بازیها موفق به گلزنی شده بود اکنون درفصل جاری از10بازی اخیر در7دیدار اصلا موفق به گلزنی نشده وفقط دریک دیدار بیش از یک گل به ثمر رسانده که آنهم مقابل سپید رود بود که دو گل به ثمر رساند وجالب اینکه درآن بازی استقلال اصلا سرمربی در نیمکت نداشت.

از بین مهاجمان این تیم(سجاد شهبازاده ؛علی قربانی؛ جابر انصاری حسن بیت سعید)که درمجموع ارزش قرار دادمالی آنها با استقلال نزدیک به 5 میلیارد تومان است فقط جابر انصاری 1گل به ثمررسانده وسه مهاجم دیگر هنوز پایشان به گلزنی هم بازنشده است.

سه گل دیگر این توسط مدافعان وهافبک دفاعی ها این تیم به ثمر رسیده است.

هرچند سجاد شهباز زاده اعتقاد دارد مشکل گلزنی این تیم به نحوه بازی وسیستم این تیم بر میگردد وبازیکنان کناری نمی توانند مهاجمان را خوب تغذیه کنند اما مهاجمان این تیم تا به اینجا فصل که یک سوم لیگ به پایان رسیده فصل کابوس واری را پشت سر گذاشتند که این امار گلزنی به هیچ وجه در حد ونام باشگاه بزرگی همچون استقلال نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkobn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا شفر از فرشید باقری در دربی استفاده کرد؟!