تاریخ انتشار: 1396/08/05 20:11
اختصاصی| حرف حق از زبان سرمربی ملوان؛
کد خبر: 176244

مخاطب سخنان دست‌نشان چه بازیکنی است!

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از پایان بازی با استقلال خوزستان، حرف‌های شندیدنی به زبان جاری کرد.
مخاطب سخنان دست‌نشان چه بازیکنی است!

 نادر دست نشان سرمربی کهنه کار و کار دان فوتبال ایران که یکی از پر افتخارترین مربیان حاضر در لیگ یک است، با ملوان نتایج سینوسی‌وار زیادی را گرفته است و باخت امروز آنها مقابل استقلال خوزستان و حذف از جام حذفی، سبب شد تا سرمربی این تیم، واکنش واقع بینانه‌ای را نشان دهد.

دست نشان در کنفرانس خبری پس از پایان بازی با استقلال خوزستان گفت: «هیچ وقت خودم را محتاج بازیکن نمی‌کنم. ملوان لیگ برتری می‌شود به شرط اینکه همه بخواهند.» این بخش از صحبت‌های دست نشان بسیار دردناک است.

این مربی کارکشته چندی پیش و پس از پایان بازی با نفت مسجدسلیمان اعلام کرده بود که از مهاجمین این تیم راضی نیست و باب میل وی، بازی نمی‌کنند. یک مربی هیچگاه نقاط بد تیمش را در کنفرانس خبری اعلام نمی‌کند اما چه شده که دست‌نشان برای چندمین بار، از کم کاری بازیکنانش شکایت می‌کند!

اینکه صحبت‌های دست نشان حرف دل این مربی است شکی نیست و مطمئنن، باید مسئولین ملوان، روی حرف‌های دست‌نشان تفکر فراوانی انجام دهند اما به راستی مخاطب حرف‌های دست‌نشان چه بازیکنانی هستند! شایسته سالاری در فوتبال باید ریشه کن شود و باید دید که ملوانان در ادامه بازیهای خود در لیگ، چگونه کار خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5pe5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نادر دست‌نشان: بازیکنان سپیدرود در وقت اضافه راه می‌رفتند/ سپیدرود ضعیف نیست، مگر آنکه خودشان بخواهند ضعیف باشند!
این شکست از ارزش‌های حریف چیزی کم نمی‌کند؛