تاریخ انتشار: 1398/07/30 17:37
کد خبر: 83497

واقعیت پنهان در استقلال؛ از فهرست استراماچونی بازیکن نگرفتند!

آخرین خرید تابستانی استقلال به یک مهاجم اختصاص داده شد، اما با گذشت نزدیک به یک ماه از آغاز این پروسه هنوز خبری از ورود این بازیکن نیست.
واقعیت پنهان در استقلال؛ از فهرست استراماچونی بازیکن نگرفتند!

گری هوپر یکی از بازیکنانی بود که طی یکی دو هفته گذشته نامش بر سر زبان‌ها افتاد، اما مهاجم انگلیسی در نهایت به خاطر برخی مشکلات قید حضور در ایران را زد تا سر از لیگ استرالیا درآورد. این اتفاق جرقه‌ای بود تا آتش زیر خاکستر اردوی استقلال شعله‌ور شود جایی که آندره‌آ استراماچونی سرانجام روزه سکوت خود را شکست و صراحتاً اعلام کرد گری هوپر گزینه‌ای نبود که در انتظارش باشد! همین جمله کافی بود تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص فهرست بازیکنان مد نظر استقلال و مربی ایتالیایی به اوج برسد، چون آن‌طور که از گوشه و کنار شنیده شد استراماچونی بعد از ماجرای گری هوپر به شدت از بی‌اعتنایی مدیریت باشگاه به خواسته‌های او گله‌مند بود. آن‌طور که گفته می‌شود سرمربی استقلال از یک ماه قبل فهرست سه نفره خود برای تقویت خط حمله را به مدیریت باشگاه ارائه داده بود به این امید که یکی از این سه بازیکن با نهایی شدن مذاکرات به جمع شاگردان او اضافه شود، اما با گذشت چند هفته به یکباره نام گری هوپر به گوش او رسید که در یک‌قدمی پوشیدن پیراهن استقلال است. استراماچونی که انتظار نداشت باشگاه به خواسته او در قبال خرید یکی از سه بازیکن مدنظرش بی‌اعتنایی کند بلافاصله با اضافه شدن هوپر با وجود سفر مدیران استقلال به ترکیه مخالفت کرد تا همین واکنش به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل پروسه استقلالی شدن مهاجم انگلیسی را منتفی کند، اما این ماجرا از جایی جالب‌تر شد که استراماچونی با پیگیری‌های خود از طریق کمیته بین‌الملل باشگاه متوجه شد هیچ مذاکره‌ای در هفته‌های گذشته با نفرات مدنظر او صورت نگرفته است. سرمربی ایتالیایی که انتظار نداشت مدیران استقلال تا به این اندازه نسبت به فهرست ارائه شده از او بی‌اعتنایی نشان دهند و در نقطه مقابل به سراغ بازیکنان معرفی شده از سوی سایر ایجنت‌ها بروند در آخرین نشستی که مدیرعامل باشگاه داشت نسبت به این اتفاق حسابی واکنش نشان داد و از فتحی خواست یکی دو هفته آتی یک نفر از همان لیستی که به او ارائه داده را به استقلال اضافه کند. شاید به خاطر همین جلسه و اولتیماتوم بود که باشگاه از چند روز قبل روند مذاکرات با یک مهاجم اروپایی و یک مهاجم آفریقایی که در فهرست استراماچونی بود را سرعت بخشید تا برای کم کردن انتقادات و فروکش کردن عصبانیت مرد ایتالیایی آخرین خرید خود را نهایی کند. یکی از نزدیکان باشگاه استقلال و مربی ایتالیایی ادعا کرد گزارش خرید مهاجم خارجی و بی‌اعتنایی که مدیرعامل به فهرست ارائه شده از سوی استراماچونی داشته به برخی اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال نیز رسیده و یکی از این اعضا به مرد ایتالیایی قول پیگیری این موضوع را داده است.
مکث
در روز‌ها و هفته‌های گذشته با اوج گیری شایعه دخالت بی‌اندازه یکی دو ایجنت و واسطه داخلی در نقل و انتقالات استقلال، برخی اعضای هیئت‌مدیره استقلال تحرکات پیرامون باشگاه را به دقت رصد کردند و ماجرای بی‌اعتنایی به فهرست استراماچونی هم مزید بر علت شده تا اخبار جدیدی از استقلال در راه باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wqpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 کپی‌برداری استقلال از پرسپولیس جواب داد