تاریخ انتشار: 1398/07/29 00:30
کد خبر: 83725

گل محمدی:برابر تیم قابل احترامی بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: ذوب‌آهن خط حمله خطرناکی دارد و ما روز سختی را در برابر این تیم داریم.
گل محمدی:برابر تیم قابل احترامی بازی داریم

یحیی گل‌محمدی شامگاه یک شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی دو تیم ذوب‌آهن و شهر خودرو اظهار داشت: ما برای هدف بزرگی به اصفهان سفر کردیم و امیدواریم به این اهداف برسیم. ما در برابر تیم قابل احترامی بازی داریم که خط حمله خطرناکی دارد و اگرچه در امتیازگیری ضعیف بوده اما بازی‌های با کیفیتی ارائه می‌دهد.

وی درباره شرایط تیمش بیان داشت: ما پس از باخت در برابر تیم نفت مسجد سلیمان، سعی کردیم که تیم را علی‌رغم فشردگی بازی‌ها و کمبود زمان، ریکاوری کنیم و امیدوارم بتوانیم فردا که روز سختی برای ما خواهد بود، بازی خوبی را که هواداران از آن لذت ببرند به نمایش بگذاریم.

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به پرسشی درباره ذوب‌آهنِ زمان سرمربیگری گل‌محمدی و ذوب‌آهن فعلی افزود: واقعا شرایط آن زمان با حال حاضر تفاوت بسیار دارد و اصلا نمیتوانم قیاسی در این زمینه انجام بدهم اما در ادامه مسیر برای ذوب‌آهن که باشگاهی با ساختار منسجم و آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنانش افزود: ما در حفظ بازیکنان خودمان ناکام ماندیم اما در جذب بازیکن در نقل انتقالات آنگونه که خودمان می‌خواستیم عمل کردیم ولی متاسفانه با مصدومیت برخی بازیکنان مواجه شدیم که این مصدومیت به طول انجامیده است.

گل‌محمدی گفت: اکنون هم ۳ بازیکن مصدوم داریم و بازیکنانی نیز به تازگی به جمع ما پیوسته‌اند و این مشکلات قدری ما را اذیت کرده است و احتیاج به زمان بیشتری داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wekz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



به چه دلیل گل محمدی جانشین برانکو نشد؟

 گل محمدی: به حضور تک‌تک هواداران نیاز داریم
کاشانی یکی از باپرستیژ‌ترین‌ها در تاریخ فوتبال ایران بوده‌است