تاریخ انتشار: 1398/07/29 00:13
کد خبر: 83726

توپچی ها علاقه مند به حفظ دنی سبایوس

آرسنال قصد دارد دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید را حفظ کند.
توپچی ها علاقه مند به حفظ دنی سبایوس

از همان ابتدای زمان بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید مشخص بود که دنی سبایوس برای این فصل جایی در اندیشه هایی سرمربی فرانسوی ندارد و اگرچه این هافبک جوان در رقابت های زیر 21 سال اروپا عملکرد فوق العاده ای داشت، اما باز هم دنی سبایوس از رئال مادرید جدا شد.

دنی سبایوس در تابستان راهی آرسنال شد و رئال مادرید وی را با قرارداد یک ساله و قرضی و بدون بند خرید راهی لندن کرد، اما حالا رسانه های اسپانیایی مدعی شدند توپچی ها علاقه دارند دنی سبایوس را حفظ کرده و به طور دائم از رئال مادرید خریداری کنند.

با توجه به عدم بند خرید با قرارداد، آرسنال چاره ای جز توافق با مدیران باشگاه اسپانیایی ندارد و به نظر می رسد رئال مادرید حداقل 40 میلیون پوند برای فروش ستاره جوان خود بخواهد. خود دنی سبایوس نیز بی میل به ماندن در آرسنال نیست و نمایش های خوب این بازیکن در ترکیب توپچی ها و البته قرار گرفتن در ترکیب ثابت اونای امری باعث شده شرایط وی در لیگ برتر بهتر از روزهای متوالی نیمکت نشینی در مادرید باشد. دنی سبایوس یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا به شمار می آید و باید دید آیا رئال مادرید حاضر به فروش هافبک اسپانیایی خود خواهد شد یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gqkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سبایوس: خوزه ریس نقش مهمی در انتقالم به آرسنال داشت