تاریخ انتشار: 1398/07/28 12:16
کد خبر: 83831

بازگشت مجدد مهدی شیری به ترکیب پرسپولیس

مدافع راست پرسپولیس بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و دیداری نوستالژیک برابر تیم سابقش خواهد داشت.
بازگشت مجدد مهدی شیری به ترکیب پرسپولیس

مهدی شیری که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و در همان مدت کوتاه با حضوری فیکس در ترکیب این تیم، موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی شد، در فصل جدید شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند.

گابریل کالدرون طی دو دیدار برابر سپاهان و همچنین شهرخودرو در سمت راست دفاعی از سیامک نعمتی سود برده که خصوصیات تهاجمی بیشتری دارد و شیری به نیمکت دوخته شد. اکنون اما در دیدار برابر پیکان، کالدرون با توجه به محرومیت سیامک نعمتی، بار دیگر از مهدی شیری استفاده خواهد کرد. مدافع راست سابق نفت تهران و پیکان امیدوار است در دیدار برابر تیم سابق خود بتواند نظر کالدرون را تغییر دهد و در دیدارهای بعدی هم شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد. با این حال او البته کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت و امروز باید برابر دو بازیکن آماده پیکان قرار گیرد. محمد ستاری و فراز امامعلی دو بازیکنی هستند که در سمت چپ پیکان طی هفته‌های گذشته نمایش درخشانی داشته‌اند و پایه گذار بیشتر گل‌های این تیم بوده‌اند و در بخش دفاعی نیز عملکرد خوبی به جا گذاشته‌اند و گل‌هایی که این تیم دریافت کرده از این سمت نبوده است. ستاری که در راه آهن، ملوان و پارس جنوبی حضور داشته، در این فصل به پیکان رفته و توانسته تا پایان هفته ششم با دو پاس گل، عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و در فاز تدافعی نیز مانع از جولان رقبا در این سمت شده. فراز امامعلی نیز که با پایان دو جلسه محرومیت خود به ترکیب بازگشته، شرایط تهاجمی این تیم در سمت چپ را ارتقا بخشیده و توانسته در گل‌های این تیم ردپای خود را به جا بگذارد.

باید دید اکنون مهدی شیری در تقابل با تیم سابق خود قادر خواهد بود روز درخشانی مقابل این تیم به جا بگذارد یا شرایط برای او سخت‌تر نیز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7xrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه بالای مهدی شیری برای رویارویی با تیم سابقش