تاریخ انتشار: 1396/07/22 18:32
اختصاصی| سینکی: شکایت کردم اما نامه به فدراسیون نرفت؛
کد خبر: 178219

دروازه‌بان شهرداری بندرعباس خواهان مطالباتش شد

دروازه بان گل گهر سیرجان نسبت به مطالباتش از باشگاه شهرداری بندرعباس، از این باشگاه جنوبی شکایت کرد.
دروازه‌بان شهرداری بندرعباس خواهان مطالباتش شد

 روزبه سینکی دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص عقد قراردادش با شهرداری بندرعباس و مسائلی که برایش در این تیم رخ داد گفت: پس از آنکه در فصل گذشته از خیبر جدا شدم، با وعده وعید هایی که مسئولین تیم شهرداری بندرعباس دادند به این تیم پیوستم اما هفتاد درصد از این تیم طلب دارم و کسی هم پاسخ گوی بنده نیست. به مدیرعامل تیم بارها زنگ زدم اما جواب تلفنم را به هیچ وجه نمی دهد.

وی افزود: آقای امینی فر شهردار بندرعباس به دلیل این که رئیس هیئت فوتبال بندرعباس می باشد، نمی توانیم شکایت کنیم و شکایت ما به هیچ وجه پیگیری نمی شود. من هم وکالت دادم و هم شکایت کردم ولی به آن رسیدگی نکردند و حتی نگذاشتند که شکایت به فدراسیون برود. بنده فقط بخاطر آقای رحیمی به آن جا رفتم منتهی شرایط جوری رقم خورد که ما هنوز به حق و حقوق خود نرسیدیم و شخص آقای رحیمی نیز تمام تلاش خود را کرد ولی آقای شهردار نمی گذارد که روال قانونی شکایت طی شود.

سینکی درخصوص حضورش در گل گهر گفت: در گل گهر احساس آرامش می کنم. خدا را شکر از دو بازی گذشته چهار امتیاز گرفتیم و در بازی با فجر درحالی که داوری ضعیفی را شاهد بودیم در نهایت موفق شدیم دو بر یک این تیم را ببریم و رفته رفته به روز های آرمانی خود نزدیک شویم.

دروازه بان گل گهر در پایان گفت: امیدوارم کسی به داد ما برسد که بتوانیم مطالبات خود را از باشگاه شهرداری بندرعباس دریافت کنیم و امیدوارم تیم خوب گل گهر سیرجان در پایان فصل به لیگ برتر صعود کند تا دل های هواداران را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkevp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزبه سینکی: قسمت نبود به صبا بروم/ از حضور در سیرجان خیلی خوشحالم
دروازه بان گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

گلر اول گل گهر مقابل بادران چه کسی خواهد بود؟!
وینگو سرگردان مقابل سه دروازه‌بان ناآماده؛

ادامه ناکامی‌های فجرسپاسی مقابل سیرجانی‌ها
اختصاصی| فجر از پیش بازنده بود؟؛

بازی‌های گل گهر به ورزشگاه امام علی منتقل شد
اختصاصی| برای بازی با ایرانجوان؛

آقایی کرمانی‌ها در لیگ یک/ سه بازی، سه برد!
پیروزی هر سه نماینده استان کرمان در هفته هشتم؛