تاریخ انتشار: 1398/07/27 10:15
کد خبر: 83972

تیم ملی در مسیر خوبی قرار گرفته است؛باید وفادار بمانیم!

علیرضا مرزبان، کارشناس فوتبال کشورمان گفت که هیچ کسی احساس خوبی از شکست مقابل بحرین ندارد، اما نباید همه چیز را منفی و سیاه دید.
تیم ملی در مسیر خوبی قرار گرفته است؛باید وفادار بمانیم!

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: همه از اینکه مقابل بحرین شکست خورده‌ایم، ناراضی هستند و احساس خوبی نسبت به این باخت وجود ندارد، اما فوتبال رشد کرده و تیم‌ها به همدیگر نزدیک‌تر شده‌اند. ما نباید همه چیز را سیاه ببینیم و ترانه غم سر دهیم که چرا تیم ملی شکست خورده است. این باخت در ادامه کمک خواهد کرد تا بازیکنان بدانند هیچ بردی به آسانی بدست نمی‌آید. بازیکنان باید برای هر برد خون بریزند و نبردهای یک بر یک را از حریف ببرند.

وی افزود: اینکه بخواهیم با یک شکست، همه چیز را منفی نگاه کنیم، درست نیست. تیم ملی خیلی هم بد نبود. بحرین در زمین خودش چیزی برای از دست دادن نداشت. اینکه بگوییم چرا سیستم ویلموتس برای بازی با بحرین اینگونه بوده، درست نیست، چرا که تفکرات این مربی در شکست نقشی نداشت. تیم ملی راه درستی را می‌رود و به این تیم امیدوارم. ما سال‌های سال است که لیگ خوبی داریم و تیم ملی هم خوب است. تیم ملی با بودن بازیکنان خوب، کادر فنی و حضور وحید هاشیمان می‌تواند به مسابقات برگردد. انتظارمان برای اینکه بحرین را ببریم، انجام نشد، اما تیم ملی در مسیر خوبی قرار گرفته است. ما باید وفادار بمانیم و به کادر فنی اعتماد داشته باشیم.

«بازیکنان بدانند شکست مقابل بحرین نباید همبستگی ما را به هم بزند.» کارشناس فوتبال کشورمان با بیان این جمله خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان ما بدانند این مسابقات تورنمنت است و با یک شکست همه چیز به هم نمی‌ریزد. در این مقطع، مهم‌ترین مسئله وحدت بازیکنان و همچنین ارتباط کادر فنی و بازیکنان است. انتظارم از رسانه‌ها، سازمان لیگ و ... این است که بیشتر از گذشته با تیم ملی همکاری کرده تا حاشیه‌سازی درست نشود. من به این تیم امیدوارم و این شکست به هیچ وجه ما را عقب نمی‌اندازد، اما زنگ خطری برای ما بود که در هر بازی با انگیزه بالا بازی کنیم. مهم این است که وحدت درونی خودمان را حفظ کنیم و مطمئن باشید تیم ملی راه درست را پیش می‌رود. ویلموتس نیز بازیکنان را می‌شناسد و از لیگ خودمان و آسیا نیز شناخت بیشتری پیدا می‌کند. راه ویلموتس و بازیکنان خوب است و این باخت ما را برای ادامه مسیر شکست نمی‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jalm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای سخت برای ویلموتس تازه از راه رسیده است!