تاریخ انتشار: 1398/07/27 09:23
کد خبر: 83979

عصبانیت سرمربی چلسی از دیدیه دشان

سرمربی تیم فوتبال چلسی از دیدیه دشان به خاطر تشدید مصدومیت انگولو کانته انتقاد کرد.
عصبانیت سرمربی چلسی از دیدیه دشان

و به نقل از دیلی استار، در حالیکه انگولو کانته با مصدومیت جزئی دست و پنجه نرم میک رد به تیم ملی فرانسه دعوت شد ولی در بازی برابر ایسلند و ترکیه به بازی گرفته نشد و روی نیمکت قرار داشت.

دیدیه دشان هفته پیش درباره این موضوع گفته بود: لمپارد به من توصیه کرد که بهتر است کانته را برای بازیهای پیش رو دعوت نکنم ولی من هم از او خواسته ای دارم و آن این است که به اولیویه ژیرو (دیگر مهاجم فرانسه و عضو چلسی) بیشتر بازی بدهد.

فرانک لمپارد بعد از این اتفاقات گفت: تشدید مصدومیت کانته چیز خنده داری نیست. او دیرتر از بقیه به ترکیب تیم اضافه شد. من می دانم که برای بازیکنان چقدر مهم است که در بازیهای ملی حاضر باشند ولی نحوه مدیریت و برخورد دیدیه دشان با بازیکنی که مصدومیت جزئی و کهنه دارد اصلا قابل قبول نیست.

این هافبک فرانسوی که همراه لسترسیتی نیز فاتح لیگ برتر شده بود، در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و به بازیکنی بزرگ در خط هافبک چلسی و فرانسه تبدیل شده است.

کانته در حالی اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای فرانسه به میدان رفت که تاکنون ۳۸ بازی ملی نیز برای تیم ملی کشورش ثبت کرده است و یک گل ملی نیز دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7xqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرانک لمپارد با تغییر در لیگ قهرمانان مخالفت کرد