تاریخ انتشار: 1396/07/22 00:27
کد خبر: 178333

خوشبختی پرسپولیس در هفته نهم؛ پایانی بهتر از حد تصور

در هفته‌هایی که همه منتظر لغزش پرسپولیس برانکو بودند، پای حریفان این تیم لغزیده است.
خوشبختی پرسپولیس در هفته نهم؛ پایانی بهتر از حد تصور

بعد از یک باخت و یک مساوی در دو بازی قبلی لیگ برتر، پرسپولیس صدرجدول را از دست داد و حتی رده دوم را به پدیده واگذار کرد. پرسپولیس این هفته برای اولین بار بدون طارمی در لیگ برتر به میدان می‌رفت و نگران جا ماندن از رقابت قهرمانی بود اما به شکلی کاملا متفاوت، همه چیز به نفع آن‌ها جلو رفته است.

پارس جنوبی و پدیده، دو رقیب اصلی پرسپولیس در صدر جدول متوقف شدند و ذوب آهن، سایپا و فولاد، دو تیم دیگر بالا جدولی هم نتوانست این هفته ببرند. بر خلاف پرسپولیس، که سه گل در خوزستان زد و به صدر جدول نزدیک شد. پیکان، تنها تیم‌های بالای جدولی بود که این هفته توانست حریفش را شکست دهد.

حالا پرسپولیس به رده دوم صعود کرده و در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت در بازی عقب افتاده، می‌تواند به صدرجدول لیگ برتر برگردد. اتفاقی ویژه برای آن‌ها که باید صدرنشینی و قهرمانی، بدون بهترین گلزن‌شان را تجربه کنند. افت ناگهانی پارس جنوبی، بیش از هر چیز پرسپولیسی‌ها را امیدوار می‌کند.

پارس جنوبی بعد از شکست استقلال، سه بازی پیاپی است نتوانسته پیروز شود و بدتر اینکه گلی در جریان بازی بزند. پارس جنوبی با سایپا، پدیده و تراکتورسازی مساوی کرد. بازی با سایپا پنالتی دقیقه ۹۶ این تیم را از شکست نجات داد و در دو بازی اخیر هم بازیکنان پدیده و تراکتورسازی دروازه تیم خودی را باز کرده‌اند!

هفته نهم لیگ برتر، همه چیز به کام پرسپولیس بود و شاید زمانی که آن‌ها بازی عقب افتاده‌شان را برگزار کنند، صدرنشین نهایی هفته نهم باشند. هفته‌ای که با اضطراب آغاز شد اما پایانی بهتر از حد تصور داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grn7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغامی معنادار از کرواسی برای پروفسور برانکو